تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملی روئینگ زنان : به مسابقات جهانی فرانسه نمی رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم ملی روئینگ زنان : به مسابقات جهانی فرانسه نمی رویم تهران – ایرنا- سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ زنان گفت: مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک اول شهریور ماه در فرانسه برگزار می شود اما تیم زنان ایران در این رقابت ها شرکت نمی کند.


افشین فرزام امروز ( دوشنبه ) در حاشیه تمرینات تیم ملی در دریاچه آزادی تهران با اشاره به شانس بیشتر ایران برای کسب سهمیه در مسابقات بین قاره ای ، افزود : اگر دختران پاروزن بخواهند برای کسب سهمیه هم در مسابقات جهانی فرانسه و هم در رقابت های بین قاره ای شرکت کنند ، باید دو بار به اوج آمادگی برسند که در چنین شرایطی فشار مضاعفی به آنان وارد می شود.
به گفته وی فشار مضاعف برای رسیدن تیم به اوج آمادگی در دو مرحله ، می تواند موجب خستگی تیم شود و هر دو شانس کسب سهمیه از دست برود ، براین اساس فدراسیون تصمیم گرفت تیم را برای حضور در رقابت های توزیع سهمیه بین قاره ای آماده کند تا شانس پاروزنان برای کسب سهمیه در این رقابت ها افزایش یابد.
فرزام در تشریح برنامه تیم ملی روئینگ زنان برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو گفت: تمرینات تیم ملی از فروردین ماه 93 آغاز شده است و هدف این تیم حضور فدرتمند دربازیهای آسیایی 2014 اینچئون بود. پیش از بازیهای آسیایی در مهرماه سال گذشته ،تیم ملی راهی مسابقات کاپ آسیایی ژاپن شد.
وی ادامه داد: این تیم در کاپ آسیایی ژاپن مدال برنز ماده چهار نفره را کسب کرد و پس از آن نیز در مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 سال جهان توانست کشورهای مطرح اروپایی را پشت سر بگذارد و عنوان نخست فینال C (سیزدهم جهان ) را کسب کند.
سرمربی تیم ملی روئینگ زنان با بیان این که تمرینات منظم و شرکت در رقابت های جهانی و آسیایی کمک زیادی به آمادگی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون داشت ، گفت: مدال های این تیم در بازیهای آسیایی کره جنوبی نسبت به چهار سال قبل از آن یعنی رقابت های آسیایی 2010 رشد قابل قبولی داشت .
فرزام افزود: تیم ملی بعد از بازیهای آسیایی اینچئون به منظور آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات کاپ آسیایی اندونزی شرکت کرد که منجر به کسب دو مدال نقره در ماده یک نفره سبک و سنگین وزن شد .
وی با قدردانی از حمایت های فدراسیون برای اجرای به موقع برنامه های اردویی و رقابت های تدارکاتی تیم ملی روئینگ زنان گفت: تیم از چهارم بهمن ماه تا 27 اسفندماه 93 در اردوی برون مرزی در کشور اسپانیا حضور داشت و توانست در پیست های استاندارد این کشور و شرایطی متفاوت از آنچه در کشور وجود دارد تمرینات خوبی را انجام دهد.
این مربی ادامه داد: برای دستیابی به اوج آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات بین قاره ای ، تیم ملی اواسط تیرماه امسال راهی رقابت های المپیاد دانشجویان جهان در کره جنوبی خواهد شد و پس از آن نیز در مهرماه 94 برای حضور در رقابت های قایقرانی قهرمانی آسیا به کشور چین سفر خواهد کرد.
فرزام یاداور شد : همانطور که تیم ما خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می کند سایر کشورهای آسیایی نیز برای کسب سهمیه در مسابقات بین قاره ای تلاش خواهند کرد بنابراین در این رقابت ها نیز کار بسیار سختی در پیش داریم .
وی از روند آماده سازی تیم ملی روئینگ زنان اظهار رضایت کرد و افزود: با نزدیک به 75 درصد آمادگی در المپیاد دانشجویان جهان شرکت خواهیم کرد و در رقابت های قهرمانی آسیا تیم به طور حتم به 90 درصد آمادگی مورد نیاز خواهد رسید.
مربی تیم ملی روئینگ زنان در مورد زمان و مکان مسابقات توزیع سهمیه بین قاره ای گفت: هنوز زمان و مکان این رقابت ها مشخص نیست اما به احتمال زیاد اواسط تیرماه جلسه ای با حضور اعضای کمیته مربیان فدراسیون آسیایی که من هم در آن عضو هستم ، برگزار خواهد شد تا زمان و مکان دقیق این رقابت ها مشخص شود.
به گفته فرزام احتمال میزبانی کره جنوبی و چین برای رقابت های بین قاره ای زیاد است .
فرزام گفت: برای رسیدن تیم به آمادگی نهایی برای حضور در رقابت های بین قاره ای ، پس از مسابقات قهرمانی آسیا در چین ، اردوی مشترکی با تیم ملی چین در این کشور خواهیم داشت .
به گفته وی تیم ملی در مسابقات بین قاره ای به دنبال کسب سهمیه در ماده یک و دونفره است اما بیشترین امیدمان به کسب سهمیه در ماده یک نفره است.
فرزام خاطرنشان کرد: علاوه براردوهای برون مرزی برای تیم ملی ، فراهم کردن امکاناتی که چندان برای فدراسیون هزینه بر نیست می تواند به افزایش آمادگی تیم ملی کمک کند. از جمله این امکانات می توان به تهیه پاروهای جدید که براساس آخرین فناوری های تولید پارو تهیه شده اند، اشاره کرد. این پاروها بسیار سبک تر و اجرای تکنیک های پارو زنی با آن ساده تر است بنابراین استفاده از آنها می تواند به عملکرد بهتر تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه کمک زیادی کند.
ورزشی (1)**1828**1581






28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن