تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداری فارس: تغییر فرماندار جهرم هیچ ارتباطی با حادثه علی مطهری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: استانداری فارس: تغییر فرماندار جهرم هیچ ارتباطی با حادثه علی مطهری ندارد
وی «حجت الله رضایی» را یک نیروی همراه با دولت خواند و تاکید کرد با توجه به توانمندی رضایی از وی در مناصب دیگر استفاده خواهد شد.
آفتاب : مشاور عالی استاندار فارس گفت: تغییر سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم هیچگونه ارتباطی با حادثه علی مطهری در شیراز ندارد.

به گزارش ایلنا، سید محمود موسوی که بعد ازظهر امروز در حاشیه جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، تلویحا به شایعه فشار دلواپسان برای تغییر فرماندار جهرم اشاره کرد و افزود: مجموعه استانداری و شخص استاندار تحت هیچ شرایطی در چنین مواردی به نظارت و نگاه‌های جناحی و سیاسی توجه ندارند بلکه تنها منافع مردم و خطوطی که توسط دولت ترسیم می‌شود را مد نظر قرار می‌دهند.

وی به انتشار برخی اخبار در برخی رسانه‌ها در خصوص این تغییر و جابجایی اشاره کرد و افزود: اینگونه خبر تنها به منظور تخریب دولت منعکس می‌شود.

مشاور عالی استاندار فارس فارس علت جابجایی در فرمانداری جهرم در یک سال گذشته را پایان یافتن زمان ماموریت فرماندار اسبق این شهرستان شهرستان عنوان کرد و افزود: در آن مقطع با تصمیم استاندار فارس «رضایی» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد و طی مدت حدود ۱۰ ماه گذشته نیز مشغول به کار بوده است.

موسوی ادامه داد: درخواست مردم شهرستان جهرم طی چند سال گذشته حضور یک فرماندار بومی در این منطقه بوده که استانداری فارس پس از بررسی گزینه‌های مختلف یکی از مدیران کل استانداری که بومی شهرستان جهرم و سابقا شهردار جهرم بوده است برای این پست به وزارت کشور پیشنهاد داد.

مشاور عالی استاندار فارس یادآور شد: حکم «صحراییان» به عنوان فرماندار ویژه شهرستان جهرم توسط وزیر کشور صادر شده و شایعات موجود در سایت‌ها در خصوص مخالفت وزیر در این راستا بی‌اساس است.

وی «حجت الله رضایی» را یک نیروی همراه با دولت خواند و تاکید کرد با توجه به توانمندی رضایی از وی در مناصب دیگر استفاده خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این سئوال که پس از حادثه مربوط به علی مطهری، «رضایی» باعث ملاقات و دلجویی استاندار از علی مطهری شد، گفت: «رضایی» تنها به عنوان یک همراه استاندار را در این دیدار همراهی کرد.



تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن