تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804115842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام : فقدان دورنمای مالی مناسب دغدغه جدی جامعه ورزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار ایلام : فقدان دورنمای مالی مناسب دغدغه جدی جامعه ورزشی است ایلام- ایرنا- استاندار ایلام خواستار تلاش بیشتر بخش های خصوصی و دولتی برای رفع مشکلات وورزشکاران شد و گفت: فقدان دورنمای شغلی و مالی مناسب دغدغه جدی ورزشکاران است.


به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید روز یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی، جهانی و بین المللی استان ایلام با تصریح بر عمومیت سطح پایین حمایت رفاهی از ورزشکاران کشور در بیشتر رشته ها خاطر نشان کرد: بسیاری از ورزشکاران استان - همچون همتایان خود در دیگر نقاط کشور - با وجود مشکل های مالی و محدودیت امکانات ورزشی ،در میادین ورزشی داخلی و خارجی افتخار آفرینی می کنند.
وی ناامنی شغلی و نداشتن منبع درآمد مناسب را از مهمترین مشکل ها و دغدغه های ورزشکاران و هیات های ورزشی استان ذکر کرد.
استاندار ایلام تاکید کرد: مشکلات مالی ، رفاهی و امکانات ورزشی قشر ورزشکار استان باید با همراهی و همکاری مجموعه مسوولان استان، مدیران دستگاه های اجرایی،فعالان بخش خصوصی، کارخانه ها وشرکت های بزرگ استان، افراد نیکوکار پیگیری و رفع شود.
وی بر ضرورت ایجاد یک انجمن مردم نهاد در استان ایلام برای پیگیری مشکل ها و خواسته های ورزشکاران تاکید کرد و گفت: در یک شرایط متوسط و مناسب ورزشکاران باید بدون دغدغه مالی و شغلی - بر ارتقا توان خود متمرکز باشند.
استاندار ایلام ایجاد چنین شرایطی را مستلزم همکاری جمعی به خصوص با حضور موثر بخش خصوصی و نیز حمایت جدی تر دولت عنوان کرد.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام که در جمع همکاران انها ورزشکاران حرفه ای هست خواست، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان از این ورزشکاران در هنگام حضور در تمرینات و مسابقه های داخلی و خارجی حمایت کنند تا این افتخارآفرینان شار فکری کمتری را متحمل شوند.
وی گفت: حمایت از ورزشکاران و کاستن از دغدغه های آنها باعث شکوفایی ورزش در استان و ایجاد انگیزه در ورزشکاران می شود و توسعه و ارتقای ورزش موجب نشاط و شادابی در سطح جامعه می شود.
استاندار ایلام از همه دستگاه های اجرایی، شرکت های بزرگ ، بخش خصوصی و نیز شهرداری و شورای شهر خواست تا از ورزشکاران حمایت جدی تر کنند و در رفع یا کاهش فشار فکری و مالی آنها بکوشند.
مروارید خاطر نشان کرد: بر اساس قانون باید 2 درصد از بودجه استان به امر ورزش و فرهنگ اختصاص یابد و نیز در استخدام های دستگاه های اجرایی بایستی یک سهمیه به ورزشکاران مدال آور و قهرمان استان اختصاص یابد.
وی با اعلام اینکه سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال برای طرح و پروژه های عمرانی استان صرف شد تاکید کرد: اگر یک درصد این بودجه به ورزش استان اختصاص یابد به طور قطع نتایج خوبی برای جامعه به دست می یاید.
وی اظهار داشت: دولت همانطور که در حوزه نظام سلامت به طور موثر وارد شده و سرمایه گذاری مناسبی را دراین بخش انجام داد باید برای ورزش کشور به ویژه استان های غیر برخورداری مانند ایلام نیز هزینه های مناسب و خاصی را تخصیص دهد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام نیز دراین آیین گفت: ایلام در زمینه های مختلف دارای پتانسیل ها وظرفیت های زیادی است که می توان این استعداد ها را برای توسعه و ارتقای ورزش استان به کار برد.
بهروز حیدرزاده افزود: در نقاط مختلف استان به ویژه روستا های دور افتاده افراد دسترسی چندانی به تجهیزات ورزشی و امکانات مورد نیاز برای ورزش ندارند و شرکت های فعال و بخش خصوصی بایستی به این امر مهم توجه کرده و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ها را برای توسعه ورزش استان یاری دهند.
وی اظهار کرد: یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن شغل یا امنیت اقتصادی بعد از پایان دوران قهرمانی است که با حمایت استانداری و دستگاه های اجرایی این مشکل می تواند در مسیر تعدیل و رفع قرار گیرد.
در این همایش که در سرسرای آمفی تئاتر مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان با حضور جمعی ازورزشکاران استان برگزارشد، از 13 هیات ورزشی موفق، 95 ورزشکارمدال آور، تعدادی از باشگاه های فعال ورزشی و یک خیرحامی ورزش استان و مروارید استاندار ایلام به علت حمایت همه جانبه از ورزش استان تقدیر قدردانی شد.
استان ایلام دارای 26 هزار ورزشکار سازمان یافته مرد و زن در رشته های مختلف ورزشی است.
سال گذشته ورزشکاران استان موفق به کسب هشت مدال جهانی، 30 آسیایی و 400 کشوری شدند.
7172/6034















27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن