تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید عباسی قهرمان تنیس روی میز کارگران هرمزگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سعید عباسی قهرمان تنیس روی میز کارگران هرمزگان شد بندرعباس – ایرنا – دومین دوره مسابقه های تنیس روی میز کارگران هرمزگان یادواره علی مظفری با قهرمانی سعید عباسی به پایان رسید.


به گزارش یکشنبه ایرنا، در این دوره از رقابت های تنیس روی میز کارگران که با حضور 29 تنیس باز و با شرکت کارکنان و نهادهای مختلف کارگری با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیات تنیس روی میز در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی هفت تیز برگزار شد.
در آغاز این رقابت ها بازیکنان دریک جدول حذفی به رقابت پرداخته که از بین آنها 16 بازیکن به دور بعدی راه یافتند که به دو گروه هشت نفری تقسیم شدند.
در مرحله نیمه نهایی در گروه یک اردلان عیدی و سعید عباسی و در گروه دو مصطفی خادم و مرتضی امینی به مرحله نهایی را یافتند.
در این مرحله اردلان عیدی در یک رقابت نزدیک حریف خود مرتضی امینی را با نتیجه سه بر یک شکست داد و در دیدار دوم مصطفی خادم در برابر سعید عباسی با تجربه قرار گرفت که سیعد عباسی با آمادگی بالا در سه سِت متوالی حریف خود را شکست داد و به بازی نهایی راه یافت.
در بازی نهایی نیز سعید عباسی با یک بازی منطقی و نزدیک حریف خود را با نتیجه سه بر 2 شکست داد تا قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.
اردلان عیدی در جایگاه دوم ایستاد و مصطفی خادم و مرتضی امینی به طور مشترک سوم شدند در پایان این بازی ها با حضور روح الله مظفری فرزند علی مظفری ، رییس هیات تنیس روی میز هرمزگان و چند تن از پیشکسوتان جوایز نفرهای برتر اهدا شد.ک/3
8145/6048






27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن