تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آبیاری محصولات سبزی و صیفی تبریز از آب فاضلاب استفاده نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه تبریز : در آبیاری محصولات سبزی و صیفی تبریز از آب فاضلاب استفاده نمی شود خبرگزاری پانا:رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه تبریز گفت: در آبیاری محصولات سبزی و صیفی تبریز از آب فاضلاب استفاده نمی شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 13:59

خبرگزاری پانا+در آبیاری محصولات سبزی و صیفی تبریز از آب فاضلاب استفاده نمی شود

به گزارش خبنگار پانا،  رحمان آردی در حاشیه بازدید از اراضی سبزی و صیفی کاران تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سبزی کاران تبریزی در یکهزار هکتار اراضی کشت سبزیجات و زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات در این بخش می کنند که این تولیدات از نظر بهداشتی و تغذیه ای کاملاً سالم هستند.
وی در ادامه با اشاره به نحوه نظارت بر روند تولید این محصولات غذایی نیز تصریح کرد: کارشناسان منطقه و کلینیک های گیاه پزشکی سازمان جهاد کشاورزی بصورت مستمر اقدام به بازدیدهای سرزده و یا از پیش اعلام شده از اراضی کشت سبزیجات منطقه تبریز می کنند تا با اطمینان از سلامت تولیدات صورت گرفته، اجازه عرضه آنها به شهروندان تبریز و استان را صادر کنند.
رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در مورد نحوه آبیاری اراضی کشت سبزیجات تبریز گفت: در اراضی منطقه تبریز از هیچ نوع آب آلوده و فاضلاب برای آبیاری سبزیجات استفاده نمی شود بلکه چاه های عمیق و نیمه عمیق در هر منطقه منبع تامین آب مورد نیاز سبزی کاران و صیفی کاران شهرستان می باشد.
مهندس آردی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در این اراضی از کودهای حیوانی مانده و در نتیجه پخته شده برای تقویت اراضی استفاده می شود، اظهار داشت: تا حد ممکن از کمترین میزان کود شیمیایی در کشت سبزیجات تبریز استفاده می شود تا با رعایت بهداشت از مزرعه تا سفره در مصرف سبزی شهروندان، شاهد عرضه محصولات سالم و بهداشتی در سبد غذایی مردم باشیم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن