تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جشنواره سلام در استانداری خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دومین جشنواره سلام در استانداری خوزستان خبرگزاری پانا: دومین جشنواره سلام با حضور مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات خوزستان با شعار همدلی و همزبانی، به همت استانداری خوزستان برگزار شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 14:10

خبرگزاری پانا+استانداری + خوزستان

 به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، دومین جشنواره سلام با حضور مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات خوزستان با شعار همدلی و همزبانی، به همت استانداری خوزستان برگزار شد. این جشنواره با حضور فعالان عرصه روابط عمومی و مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد
فرج‌الله خبیر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، با تبریک روز ارتباطات گفت : روابط عمومی‌ها باید نظر مثبت مردم به دستگاه‌ها را جلب کنند تا نارضایتی‌های مشاهده نشود و این جشنواره باید بهانه ایی باشد تا روابط عمومی ها جهت تکامل فعالیت های خود نهایت تلاش خود را بکنند .وی عنوان کرد: قطعا برگزاری این جشنواره ها به پیشرفت  و تعالی هر ارگانی کمک خواهد کرد به خصوص روابط عمومی ها که نقش به سزایی در دستگاه های خود دارند و روابط عمومی ها باید از نظر کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده کرده، نارسایی ها را برطرف کرده تا یک اتفاق مبارک در صحنه ارتباطات رخ دهد .
دکتر رعایایی سرپرست دانشگاه شهید چمران نیز در این جشنواره اظهار کرد: روابط عمومی ها پنجره و ویترین سازمان ها هستند و از این دریچه سازمان خود را به جامعه معرفی می کنند . ایشان افزودند: رسانه ها نقش محوری در جامعه دارند و اگر فعال باشند بسیاری از ابهامات در جامعه پاسخ داده می شوند تا مردم مطالبات خود را مسالمت آمیز مطرح کنند و امیدوارم جامعه ای برخودار از گردش اطلاعات آزاد که هدف ما است محقق می شود .
در ادامه جمال درویش، مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان و دبیر جشنواره گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها خویشاوند یکدیگر هستند و بر اساس این همکاری جهان با همه عظمتش به یک دهکده کوچک جهانی تبدیل شده است و اگر این رابطه میان روابط عمومی ها و رسانه تقویت شود حاصل آن چیزی جزء هم دلی نخواهد بود که نتیجه آن حل مشکلات جامعه است و تصمیم بر این شده که برگزاری این جشنواره را هر سال یک سازمان بر عهده بگیرد که امسال دانشگاه شهید چمران مسوول برگزاری این جشنواره شد و در سال آینده نیز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزاری این جشنواره را برعهده دارد .
سپس ازپیشکسوتان عرصه مطبوعات، روابط عمومی و رسانه های استان خوزستان  تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است در این جشنواره دو کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه، کارشناسان و مدیران روابط عمومی توسط دکتر مهدخت علوی بروجردی مشاور وزیر علوم و مدیر روابط عمومی وزارت علوم با موضوع «روابط عمومی؛ محور همدلی وهمزبانی» ، کارگاه «اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و رسانه ها» توسط دکتر محمد مهدی فرقانی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد .
محمدمهدی فرقانی رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه در کارگاه آموزشی خود گفت: همدلی و همزبانی کردن با تولید و توسعه شغل روابط عمومی است پس امسال سال روابط عمومی ها نیز هست . روابط عمومی و رسانه باید در خدمت بیان عمومی حقیقت باشند اما حریم حرفه یکدیگر را پاس داشته و حدود همدیگر را بشناسند .
وی اظهار کرد: بخش همدلی و همزبانی را باید در چارچوب بزرگتر دید و تنگ نظرانه به همزبانی نگاه نکرد .
ایشان افزودند: روابط عمومی هایی که بدون باج دادن نمی توانند کار کنند و خبرنگاری که بدون دست دراز کردن نمی تواند کار کند، ضرورتی ندارد که کار کنند .
مهدخت بروجردی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان این که حق دانستن برای همه مردم است گفت: محور تحقق شعار امسال روابط عمومی‌ها هستند. همدلی این است که به طرف مقابل بگوییم که شرایط او را درک می‌کنیم. امسال قرار است این کار بین دولت و ملت انجام شود و روابط عمومی‌ها باید به پاسخ‌گو بودن دولت کمک کنند و مدیران نیز  باید توجیه شوند که کسی نمی‌تواند جلوی اخبار را بگیرد. در جامعه امروز اطلاعاتی و شبکه‌ای نمی‌توان چیزی را پنهان کرد.
در حاشیه این جشنواره یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات  به فعالان عرصه اطلاع رسانی ، بازتاب اخبار فعالیتهای  یکسال  اخیر را فوق العاده خواند که در این موفقیت سهم نشریات و مدیران سایتهای اطلاع رسانی استان غیر قابل انکار بوده است.
وی افزود خوشبختانه امسال در دومین جشنواره سلام بخش رقابتی  و مسابقه حذف شده بود و با توجه به فرمایش جناب آقای  درویش ، جشنواره سلام  در سمینار نخست خود  تا حدودی ازاهداف و  مسیر اصلی تعریف شده  فاصله گرفت و جنبه‌های تجاری در برگزاری جشنواره ورود پیدا کرد و روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان علی رغم  همه شایستگی هایی که داشت و حتی در رشته هایی برتر از بعضی ادارات برگزیده جشنواره نخست  بود، به دلیل همان روش تجاری انتخاب برترین ها  نتوانست عنوانی کسب کند.
وی در ادامه  تهیه ، تولید و انتشار  140 خبر از فعالیت های دانشگاه در یکسال اخیر و انعکاس و بازتاب مناسب در نشریات سراسری و صداو سیمای خوزستان را از افتخارات روابط عمومی دانشگاه در سال  93 دانست و گفت در بخش تولید خبر رشدی60درصدی نسبت به سال قبل و رشدی 100 درصدی در پخش اخبار در سیمای خوزستان بدست آورده ایم.
عزیزان ما در توسعه جنوب،طلوع، نور خوزستان، ایام خوزستان و آبادان نو به ترتیب سهم بیشتری در پوشش  اخبار ما داشته اند و امیدواریم در سال جاری  نیز بتوانیم با دیگر رسانه های استانی ارتباط بیشتری برقرار نمائیم.
اینجانب بر خود لازم میدانم به نوبه خود و هم از سوی هیئت رئیسه دانشگاه از برادران و خواهران عزیزی که در سیمای خوزستان، مطبوعات و رسانه های مجازی با پوشش خبری مناسب ، در طول سال 1393 ما را همیاری نموده اند کمال سپاسگزاری و امتنان را نمایم .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن