تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشهد شهري مهم و محوري در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
مشهد شهري مهم و محوري در کشور است موج - استاندار خراسان رضوي گفت: مشهد شهري مهم و محوري در کشور است و با توجه به حضور 25 ميليون زائر در طي سال در مقياس بين‌المللي قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا رشيديان امروز در آيين بهره‌برداري از 100 دستگاه اتوبوس 3 محور در مشهد اظهار کرد: سال جاري از سوي مقام معظم رهبري با نام همدلي و همزباني مردم و دولت نامگذاري شده و قطعا مي‌توانيم با همدلي و همزباني به پيشرفت‌هاي زيادي برسيم و در نهايت خدمات بيشتري به مردم ارائه کنيم.
وي افزود: سال گذشته سفر هيئت دولت را به استان خراسان رضوي داشتيم و وزير کشور در خصوص مصوبات هيئت دولت پيگيري بسيار مناسبي در طي اين مدت داشتند و موضوعات را به صورت ريز دنبال کردند.
استاندار خراسان رضوي بيان داشت: يکي ديگر از موضوعاتي که توسط وزارت کشور به خوبي پيگيري شد بحث سند جامع ترافيک شهر مشهد بود که اين سند چند ماهي است که به تصويب رسيده و با توجه به اينکه مشهد داراي 3 ميليون نفر جمعيت و همچنين شاهد حضور 25 ميليون زائر است امروز به عنوان شهري مهم و محوري مطرح است.
رشيديان تصريح کرد: مشهد در سال 2017 پايتخت فرهنگي جهان اسلام است که بايد در اين خصوص زيرساخت‌ها لازم شهر فراهم شود.
وي ادامه داد: بايد براي حل مشکلات شهر و توزيع خدمات مناسب به شهر مشهد که در مقياس بين‌المللي است همتي جهادي و بسيجي داشته باشيم و اميدواريم با همدلي و همزباني بين مسئولان و مردم بتوانيم مشکلات شهر مشهد را همچون حاشيه نشيني، حمل و نقل عمومي و بافت فرسوده حل کنيم.
به گفته شهردار مشهد، با توسعه فضاي سبز و به خصوص کمربند سبز مشهد مي‌توانيم بسياري از مشکلات حاشيه‌نشيني و زيست محيطي را حل کنيم که البته خوشبختانه در سال گذشته تعداد روزهاي بيشتري نسبت به سال 92 هواي سالم در شهر مشهد داشته‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن