تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827238124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمنامه متوسط عکس درخشان ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مرتضی پورصمدی در گفتگو با مهر:
فیلمنامه متوسط عکس درخشان ندارد

مرتضی پورصمدی


شناسهٔ خبر: 2579713 - یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی

مرتضی پور صمدی از داوران مسابقه عکس نخستین جشن عکاسان سینمای ایران معتقد است شکوفایی خلاقیت عکاس در پروژه های سینمایی ارتباط مستقیم به فیلمنامه و کارگردانی خوب دارد. مرتضی پورصمدی فیلمبردار سینمای ایران، که به عنوان یکی از داوران نخستین جشن عکاسان سینمای ایران، آثار را مورد داوری قرار داده است درباره سطح کیفی آثار راه یافته به بخش مسابقه به خبرنگار مهر گفت: واقعیت این است در بررسی آثار با انبوهی از عکس ها مواجه شدیم که سطح کیفی خوبی نداشتند. در واقع معتقدم شکوفایی خلاقیت عکاس در پروژه های سینمایی ارتباط مستقیم به فیلمنامه و کارگردانی خوب دارد.فیلمبردار فیلم سینمایی «ارغوان» ادامه داد: از همین رو امکان ندارد با یک فیلمنامه متوسط و یک فضاسازی نامطلوب، بتوان عکس درخشان خلق کرد. بنابراین اگر یک عکاس با هر میزان تجربه، گرفتار یک فیلم متوسط و یا بد شود قطعا خروجی آن عکس های خوبی نخواهد شد. از همین رو عوامل دیگری غیر از عکاس در کیفیت یا عدم کیفیت فضای عکاسی در فیلم های سینمایی نقش دارند.پورصمدی متذکر شد: این بحث ها در شرایطی مطرح می شود که سینما یک دوران گذار را طی می کند و یک نسل به آرامی کنار می رود و نسل جوانی جایگزین آنها می شود. حال اینکه نسل جوان، نسلی شتابزده، هیجانی و گاه عصیانگر است که می خواهد زود به نتیجه برسد. بنابراین دلایلی از این دست باعث شده در نحوه پرداخت، ابزار کافی برای بهبود کیفی شرایط وجود نداشته باشد و به فضای کیفی لطمه بخورد.وی در پایان تصریح کرد: در میان عکس هایی که داوری کردم تعداد زیادی عکس خوب دیدم که این باعث خوشحالی است اما این نکته را باید بپذیریم که دست عکاس با حضور در یک فیلم کم کیفیت بسته است و نمی تواند معجزه کند.نخستین جشن بزرگ عکاسان سینمای ایران به دبیری حافظ احمدی ۲۵ اردیبهشت ماه با افتتاح نمایشگاه عکس در باغ موزه قصر آغاز و در تاریخ اول خرداد ماه با اعلام برگزیده ها به کار خود پایان می دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن