تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: فولاد یک لیموی چلانده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچیچ: فولاد یک لیموی چلانده شده است
سرمربی فولاد تیم خود را به یک لیموی فشرده شده تشبیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ جمعه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: بازی های پایانی همواره بازی های دشواری است و بازیکنان تمرکز کمتری دارند اما سعی کردیم بازی را با پیروزی به پایان ببریم.

وی ابراز داشت: در فصل گذشته دشواری های زیادی کشیدیم و بازی در دو جبهه لیگ برتر و بازی های آسیایی تاثیر منفی زیادی روی بدن بازیکنان ما گذاشته بود.

وی افزود: باید به تیم خود بابت جنگندگی در لیگ برتر امسال تبریک بگوییم و باید از هواداران تشکر کنیم که پایاپای با ما همراه بودند.

اسکوچیچ گفت: متاسفم که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن اصفهان نتوانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم و این در حالی است که در نیم فصل دوم در برخی شرایط حساس با مشکلاتی روبرو شدیم و شاید باید زودتر از این دچار افت می شدیم.

وی افزود: باید کسب عنوان قهرمانی را به باشگاه سپاهان تبریک عرض کنم گرچه مربی تیم فولاد هستم و نمی توانم بگویم علاقه مند به قهرمانی کدام تیم بودم.


22:39 1394/02/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن