تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه های سنگین گمرک دغدغه واردکنندگان تجهیزات کوهنوردی و سنگنوردی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعرفه های سنگین گمرک دغدغه واردکنندگان تجهیزات کوهنوردی و سنگنوردی همدان- ایرنا- مسوول کارگروه امور استان های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: تعرفه های سنگین گمرک دغدغه اصلی واردکنندگان تجهیزات کوهنوردی و سنگنوردی است.


حمید آسیابان روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد:متاسفانه تعرفه های گمرک باعث شده تا واردات تجهیزات کوهنوردی و فدراسیون توسط واردکنندگان مشکل ساز باشد.
وی بیان داشت: تجهیزات کوهنوردی و سنگنوردی از نظر گمرک جزو لوازم لوکس محسوب و شامل تخفیف نمی شود در حالیکه تجهیزات این رشته ها قیمت های گزافی دارد.
وی خاطرنشان کرد: خرید یک جفت کفش سنگنوردی معمولی سه میلیون ریال هزینه نیاز دارد و طناب سنگنوردی هم حداقل 10 میلیون ریال و گیره های این رشته ورزشی حداقل 140 میلیون ریال بودجه نیاز دارد.
وی افزود: البته فدراسیون در حد توان به لحاظ تجهیزات به استان ها کمک می کند و استان های میزبان از توجه بیشتری برخوردار هستند.
مسوول کارگروه امور استان های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در ادامه با تمجید از میزبانی همدان در برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور گفت: همدان دارای یکی از بهترین و مجهزترین سالن های سنگنوردی کشور است.
وی بیان داشت: این رقابت ها با هدف شناسایی برترین ها برای دعوت به اردوهای تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی است.
وی افزود: هم اکنون کمیته استعدادیابی در سالن مسابقات مستقر هستند و بررسی دقیق بر عملکرد سنگنوردان شرکت کننده دارند.
پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان در ماده سرعت در تمامی رده های سنی روز جمعه 25 اردیبهشت ماه و به مدت یکروز به میزبانی سالن فرهاد همدان در حال برگزاری است.
در این پیکارها که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، سنگنوردان در دو بخش بانوان و آقایان از استان های مختلف کشور شرکت دارند.
نفرات برتر این رقابت ها به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
7520/1181



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن