تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح: با توانایی تیم و حمایت هواداران پرسپولیس به شکست استقلال و الهلال امیدواریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نژادفلاح: با توانایی تیم و حمایت هواداران پرسپولیس به شکست استقلال و الهلال امیدواریم
محمد حسین نژادفلاح گفت: با توجه به توانایی که در کادر فنی و بازیکنان تیم سراغ داریم و با حمایتی که از جانب هواداران صورت می‌گیرد به پیروزی در دربی و بازی با الهلال امیدوارم.
محمد حسین نژادفلاح در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی‌های سنگین و حساسی را در پیش داریم ولی آنچه باعث امیدواری ما برای پیروزی در بازی با استقلال و الهلال می‌شود، توانایی کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران است.
 
وی ادامه داد: تیم شرایط خوبی دارد و آقای ایوانکوویچ نشان دادند که باشگاه انتخاب خوبی داشته است چون توانستند در زمان کوتاهی نتیجه‌گیری را شروع کنند و دو پیروزی برابر پیکان و بنیادکار بیانگر این مساله بود. همچنین نظم و انضباط خوبی در تیم حاکم شده است و حاشیه‌ها را از بین برده است.
 
در این مدت بازیکنان پرسپولیس هم نشان دادند فوتبالشان را تحت تاثیر مسائل مالی و موارد مربوط به خصوصی‌سازی قرار نمی‌دهند و تعصب خود را به هواداران نشان داده‌اند. آنها با تمام توان و قدرتی که داشته‌اند برای سربلندی خود و پرسپولیس تلاش کرده‌اند.
 
نژادفلاح درباره بازی‌های پیش رو خاطرنشان کرد: درباره دربی هیچگاه نمی‌شود گفت که حساسیت ندارد. حساسیت دربی فارغ از شرایط دو تیم در جدول است و اهمیت خاصی دارد. از سوی دیگر ما بازی‌های مهم آسیایی را هم پیش رو داریم که باید در آنها از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم اما دربی هم جای خودش را دارد. البته صعود در مصاف با الهلال شرایط جدید و خوبی را برای باشگاه بوجود می‌آورد. پرسپولیس در دور اول بازی‌ها بهترین نماینده ایران بود و با این شرایط ما به پیروزی در دربی و مصاف با الهلال امیدواریم.
 
وی با اشاره به برجسته بودن نقش هواداران در موفقیت‌های گذشته و بازی‌های آتی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی که داشتیم تاثیرگذاری هواداران روی عملکرد تیم کاملا مشهود بود، برای هیچکس شبه‌ای باقی نگذاشت و در بازی‌های آتی هم روی این فاکتور قدرتمند کار می‌کنیم. ما مدیون هواداران هستیم که با تعصب مثال زدنی نسبت به تیم خودشان، درک دقیقی از شرایط داشتند و توانستند با حضور خود معادلات را تغییر داده و کفه ترازو را به سود تیم سنگین کنند. در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد ولی به طور قطع باز هم حضور حداکثری هواداران در دربی و بازی با الهلال سرنوشت ساز خواهد بود.
 
نژادفلاح در ادامه با اشاره به مباحث مربوط به داوری دربی اظهار کرد: هیچکس انتظار ندارد، داوری‌ها کاملا بدون اشتباه باشد. آنها قشر زحمتکش فوتبال هستند اما تردیدی هم نیست که پرسپولیس در دربی‌های گذشته بارها از ناحیه داوری‌ها ضربه خورده است که نمونه‌های عینی آنها با نظرات کارشناسی معلوم و آشکار بوده است. بر همین اساس امیدواریم در این دربی از این ناحیه لطمه نخوریم. البته تاکید هم می‌کنیم که باید فضایی خوبی برای داور فراهم باشد و از مربیان و بازیکنان خودمان و هواداران عزیز می‌خواهیم در این مسیر تلاش کنند و به مسائل داوری کاری نداشته باشند.
 
مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط استقلال گفت: استقلال از تیم‌های بزرگ فوتبال ما است که با مشکلاتی روبرو است ولی به طور قطع دربی شرایط متفاوتی دارد و آنها برای نتیجه گرفتن به میدان می‌آیند و باید با آمادگی کامل بازی کنیم.





۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن