تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819243961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرین استقلال
استقلال امروز در حالی تمرینش را پیگیری کرد که بر خلاف پرسپولیس هواداران در تمرین این تیم حضور داشتند و تیمشان را تشویق کردند.

  به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین سنگین استقلال قبل از برگزاری دربی 80 از ساعت 18 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

*حدود 200 نفر برای تشویق استقلال قبل از دربی روز جمعه به کمپ مرحوم حجازی رفتند و تیم را تشویق کردند .آنها بعد از ورود امیر قلعه نویی از او در مورد نتیجه پرسیدند که سرمربی استقلال فقط جواب داد،نتیجه دست خداست و فقط دعا کنید بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند.

* هاشم بیک‌زاده امروز با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی روی نیمکت نشست و تماشاگر تمرین هم‌بازیانش بود البته بیک‌زاده مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار روز جمعه ندارد و برای آمادگی بدنی بیشتر استراحت کرد.

* نمایندگان موسسه خیریه ثمر که حامی بیماران سرطانی بالای 14 سال هستند  در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و روی پیراهن بازیکنان استقلال نمادی را چسباندند.به نظر می رسد استقلالی ها قرار است در بازی روز جمعه با این نماد به میدان بروند.

* مهدی پاشازاده در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی و سایر اعضای کادر فنی گفت‌وگو کرد.او ادعا کرد دوستانش حاضر هستند استقلال را اجاره کنند.

* جاسم کرار روز گذشته پس از صحبت با سرمربی تیم استقلال با آبی‌پوشان تمرین کرد امروز از ابتدا در کارهای گروهی این تیم حضور داشت.او که روزهای آخر حضورش در ایران را تجربه می کند با بازیکنان بیشتر صحبت می کرد.

* هواداران تیم استقلال با توجه به نزدیکی دربی امروز اقدام به تشویق بازیکنان این تیم کرده و نفراتی مثل عنایتی، صادقی، حیدری، برهانی،‌طالب‌لو و ... با شعارهای مختلف مورد حمایت قرار دادند. بازیکنان قدیمی با همان لقب های همیشگی تشویق شدند و وقتی نوبت به احسان خرسندنیا رسید هواداران به اشتباه او را خرسندی صدا کردند. احسان خرسندی بازیکن سابق پرسپولیس بود که بعد از دقایقی با تذکر لیدرها هواداران او با فامیلی خودش تشویق کردند.

* در بخش اول تمرین در حالی که سرمربی تیم استقلال با نمایندگان رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کرد بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس امیر حسین صادقی بازیکن قدیمی استقلال که دربی های زیادی را تجره کرده با قلعه نویی صحبت کرد و نکاتی را به او گفت. صادقی سپس به جمع بازیکنان اضافه شد. 

* امید ابراهیمی بعد از گذشت 20 دقیقه به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و به کار اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت. هواداران استقلال از ابراهیمی در مورد آخرین وضعیت او سوال پرسیدند که او گفت ،کشاله‌ام کمی درد می‌کند. این بازیکن در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با دکتر ستوده و امیر قلعه‌نویی صحبت کرد و سرمربی استقلال از ابراهیمی خواست که تلاش کند حتما به بازی روز جمعه برسد.

* چند هوادار معلول تیم استقلال امروز با ویلچر به محل تمرین آبی‌پوشان آمده و از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی این تیم را تماشا کردند البته آنها با چند تن از بازیکنان استقلال هم عکس یادگاری گرفتند.


19:27 1394/02/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن