تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804233794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان کار پتروشیمی با تشویق تماشاگران و جنجال پایان بازی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به جا مانده از بازی پنجم نیمه نهایی لیگ حرفه ای
پایان کار پتروشیمی با تشویق تماشاگران و جنجال پایان بازی
تیم بسکتبال پتروشیمی بعد از چند سال عرصه فینال را برای تیم های تهرانی خالی کرد. هر چند خود این نتیجه برای تماشاگران ماهشهری قابل پذیرش بود اما برخی اتفاقات باعث بروز جنجال در سالن ماهشهر شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم پتروشیمی بندرامام بعد از دو باخت در تهران هیچ جای اشتباهی برای خود در ماهشهر باقی نگذاشته بود و با یک باخت دیگر از رسیدن به فینال بازماند.

 دیدار پنجم نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال با نیم ساعت تاخیر به خاطر مشکلات پرواز روز قبل مهرامی ها آغاز شد. تیم مهرام روز گذشته ساعت ها در فرودگاه به خاطر تاخیر در پرواز سرگردان بود و به همین دلیل پیش بینی می شد با خستگی بازی را واگذار کند اما بازیکنان مهرام بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و بعد از باخت یک امتیازی در نیمه اول به جریان بازی برگشتند.

پرتاب پیراهن برای تماشاگران

هواداران ماهشهری برخلاف تهرانی ها سالن را برای این دیدار پر کرده بودند و بازیکنان پتروشیمی هم با پرتاب پیراهن هایی با شماره خود در میان جمعیت، بخشی از سالن را به رنگ لباس پتروشیمی در آوردند.

حامد حدادی که یکی از مشکلات اصلی پتروشیمی در چند بازی اخیر با مهرام به شمار می رفت، اولین امتیازآور مسابقه بود و بهنام یخچالی و صمد نیکخواه هم از تیم پتروشیمی، پنج امتیاز بعدی را به دست آوردند.

پرتاب استثنایی یخچالی

بهنام یخچالی بهترین بازیکن پتروشیمی در کوارتر اول بود و در حالی که پتروشیمی با یک امتیاز نتیجه کوارتر را واگذار کرده بود، در ثانیه آخر یک پرتاب 3 امتیازی از زمین تیم خودی به سمت سبد مهرام انداخت و با گل شدن این پرتاب تیم پتروشیمی با نتیجه 28 بر 26 برنده کوارتر اول شد.

حرکت یخچالی تمام سالن را به وجد آورد و تماشاگران برای چند دقیقه او را تشویق می کردند. بازیکن شهرکردی پتروشیمی در شروع کوارتر دوم هم اولین امتیاز را به دست آورد.
با وجود جو سالن و بازی بهتر بازیکنان پتروشیمی نسبت به دیدارهای قبل، همچنان نتیجه در کوارتر دوم هم مساوی پیش می رفت. بازیکنان پتروشیمی بهتر امتیاز می آوردند اما در طرف دیگر هم راحت امتیاز دریافت می کردند.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام که با استرس کنار زمین بازیکنان خود را راهنمایی می کرد در برخی موارد باعث عصبانیت آنها می شد به طوری که آرمان زنگنه بعد از یک خطای خود با فریاد به سمت نیمکت گفت: "بگذارید بازی کنیم."

پتروشیمی تا ثانیه های آخر نیمه تنها 3 امتیاز از پتروشیمی پیش بود که با امتیازات تاکوان دین به یک امتیاز کاهش یافت. پتروشیمی در نیمه اول با نتیجه 45 بر 44 برنده شد.

بهنام یخچالی با 19 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن نیمه اول بود. سعید داورپناه هم با 10 امتیاز، بیشترین امتیاز را برای مهرام ثبت کرد.

تغییر بازی تاکوان 

تاکوان دین بازیکن خارجی پتروشیمی در نیمه اول بازی با 6 امتیاز کمرنگ بود اما در شروع نیمه دوم با بازی خود باعث برتری چند امتیازی مهرام شد. صمد نیکخواه هم که در 30 ثانیه اول نیمه چهار خطایی شده بود در این دقایق روی نیمکت نشسته و باعث افت بازی پتروشیمی شد.

یک تصمیم داوران به نفع تیم مهرام در اواسط کوارتر سوم باعث شد تماشاگران شروع به فحاشی به داور کنند اما مسئولان باشگاه پتروشیمی به سرعت با حرکت دست از تماشاگران خواستند که به شعار خود خاتمه دهند.

بحث آرمان زنگنه با نیمکت پتروشیمی هم باعث واکنش نیمکت نشینان این تیم و اعلام یک خطای تکنیکال به نفع مهرام شد. حاجیان بازیکن روی نیمکت پتروشیمی با برخورد خود باعث اعلام این خطا شد.

صمد نیکخواه که 8 دقیقه از کوارتر سوم را روی نیمکت بود در دو دقیقه آخر به زمین بازگشت. در غیبت صمد، تیم مهرام 8 امتیاز پیش افتاده بود.

مهرام که با نتیجه 18 بر 9 کوارتر سوم را برده بود با همان اختلاف 8 امتیاز به عنوان تیم برتر وارد کوارتر چهارم شد.

"وای به حال داور..."

چند سوت داوران در کوارتر سوم به شدت باعث عصبانیت تماشاگران ماهشهری شده و در زمان استراحت بین دو کوارتر شعار می دادند" وای به حال داور اگر پترو ببازد"

این شعار به قدری ادامه پیدا کرد که نمایندگان فدراسیون خواستار ساکت کردن تماشاگران برای ادامه بازی شدند و بازی برای دقیقه ای متوقف شد.

اختلاف دو تیم در شروع کوارتر چهارم به 10 امتیاز رسید و تماشاگران ماهشهری شعار دیگری برای غیرت نشان دادن بازیکنان پترو سر دادند.

سعید داورپناه که چندین بار در برخورد با بازیکنان پتروشیمی یا برای گرفتن خطا زمین خورده بود، در شروع کوارتر چهارم ضربه بدی از ناحیه صورت خورد و به بیرون از زمین رفت. گویا این ضربه از سوی صمد نیکخواه بود و جنجال های بعد از بازی هم در ادامه همین موضوع بود.

بازیکنان پتروشیمی در اواسط کوارتر به شدت به دنبال کم کردن اختلاف بودند و اختلاف به 6 امتیاز هم رسید.

بهنام یخچالی که بهترین بازیکن پتروشیمی در نیمه اول بود به خاطر مصدومیت در دقایق زیادی از نیمه دوم بیرون بود و غیبت این بازیکن هم در ترکیب پتروشیمی به چشم می آمد.

3 امتیازی های حیاتی خبازان

در دو دقیقه آخر بازی ابتدا سعید داورپناه با 5 خطا از بازی بیرون رفت و پس از آن صمد نیکخواه از پتروشیمی 5 خطایی شد.

در این میان محمدرضا خبازان با دو پرتاب 3 امتیازی، اختلاف را در یک و نیم دقیقه آخر به 2 امتیاز رساند.

پتروشیمی از این فرصت برای جبران نتیجه استفاده نکرد و اختلاف در ثانیه های آخر بار دیگر به 5 امتیاز رسید. مهرام در نهایت بازی را با نتیجه 82 بر 75 برد.

مهرام با این شرایط به صورت مستقیم راهی فینال شد. حامد حدادی هم در حالی که تنها 15 ثانیه به پایان بازی مانده بود راهی رختکن شد. داوران و بخش دیگری از نیمکت مهرام هم به سرعت بعد از بازی به رختکن رفتند اما جالب اینجا است که تماشاگران واکنشی به باخت نداشتند.

تشویق پتروشیمی بعد از باخت

هواداران ماهشهری در کمال تعجب بعد از اتمام بازی شروع به تشویق تیم خود کردند اما ابتدا سعید داورپناه بازیکن مهرام حرکتی را مقابل یاوری مدیرعامل پتروشیمی انجام داد که باعث ناراحتی یاوری شد.

مدیرعامل پتروشیمی ناراحتی خود را به سرپرست مهرام انتقال داد و در این میان برخی لیدرها و تماشاگران تیم با دیدن این صحنه وارد زمین شدند و به سمت نیمکت مهرام حرکت کردند.

هدف آنها مقابله با سعید داورپناه بود اما در این میان درگیری بیرون رختکن مهرام بالا گرفت و پلیس وارد ماجرا شد.

دوربین یک شبکه تلویزیونی و تصویربردار فدراسیون و باشگاه مهرام نیز گرفته شد و حدود نیم ساعت آرام کردن جو سال طول کشید.

در نهایت بازیکنان مهرام با احتیاط از سالن خارج شدند و به سمت فرودگاه رفتند.

سعید داورپناه نیز با ارسال پیامی به یاوری ضمن عذرخواهی تاکید کرد که قصد توهین به وی را نداشته است.

تیم مهرام بعد از تمام این ماجراها راهی تهران شد تا برای فینال آماده شود و پتروشیمی نیز باید برای تعیین رده بندی لیگ با شهرداری گرگان دیدار کند.  

ترن اور و بازیکنان خارجی

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی ترن اور (توپ های از دست رفته) تیم را یکی از عوامل باخت امروز می دانست. پتروشیمی 21 ترن اور در این بازی داشت.

بازیکنان خارجی ضعیف نیز از عوامل دیگر باخت های پتروشیمی شمرده می شوند. دو یار خارجی پتروشیمی در مجموع 12 امتیاز و 7 ریباند در این بازی داشتند.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

مهرام بدون باخت راهی فینال شد/ساهاکیان موثرترین بازیکن میدان
درگیری و جنجال در پایان دیدار مهرام و پتروشیمی
پرواز تیم بسکتبال مهرام به ماهشهر لغو شد
کبیر: هاسکین را به بیمارستان فرستادیم/ قرارداد کوچویی در فیلیپین فسخ شد
سجادی: حق عزل و نصب در اساسنامه‌ جدید حذف می‌شود




۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن