تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: تیم امید ظرفیت صعود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هاشمی: تیم امید ظرفیت صعود دارد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما برنامه‌های فوتبال امید را رصد می‌کنیم و معتقدیم مشکلات آنها حل شود این تیم ظرفیت صعود به المپیک را دارد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک درباره همایش بازاریابی گفت: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند دغدغه را از دوش رؤسای فدراسیون‌ها بردارد این است که منابع مالی به موقع پرداخت شود. موضوع بازاریابی حلقه گمشده‌ای در ورزش است که باید بیشتر به آن توجه شود. 14 سال پیش آمریکا کمیسیون بازاریابی در ورزش داشت و ما اولین دوره آن را برگزار می‌کنیم. انتظار می‌رود در آینده نزدیک مجموعه ورزش کشور وابستگی‌اش به منابع دولتی کمتر شود و هدف از برگزاری این همایش این است ورزش را به عنوان یک نظام اجتماعی پذیرفته و وابستگی آن را در امر همگانی و قهرمانی به منابع دولتی کمتر کنیم.

به گزارش فارس، هاشمی در ادامه درباره جلسه روز گذشته مسئولان کمیته با وزارت ورزش در خصوص بازی‌های ریو عنوان کرد: این ستاد نقش سیاست‌گذاری دارد که هدف آن هماهنگی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است.سیاست‌هایی که می‌تواند به نتیجه‌گیری کمک کند تا دغدغه ما کمتر شود. ما رشته‌ها را به 5 دسته تقسیم کرده‌ایم. رشته‌هایی که می‌توانیم مدال بگیریم، رشته‌هایی که امکان کسب مدال دارند، رشته‌هایی که می‌توانند سهمیه بگیرند، رشته‌هایی که امکان کسب سهمیه دارند و رشته‌هایی که امکان کسب سهمیه هم ندارند. در این ستاد نگاه‌ها باید یکی شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: منابع مالی که دغدغه بزرگی است باید مدیریت شده و بر اساس اولویت توزیع اعتبارات انجام شود. فعلا در ستاد تصمیم‌گیری خاصی انجام نشده اما کارها در یک فضای اقناعی پیش می‌رود تا به تصمیم‌گیری و نتیجه بهتر برای کسب سهمیه و مدال‌آوری در المپیک برسیم. دوره قبل نتایج خوبی کسب کردیم و در حال حاضر در 2-3 رشته و نهایت 4 رشته امکان مدال‌آوری داریم. کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و پرتاب دیسک امیدهای ما هستند و در مرحله دوم به بوکس و تیراندازی نگاه‌هایی هم داریم. به طور کلی نشست‌ها سیاست‌های کلان را مشخص می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید برای المپیک ریو شاهد افزایش سهمیه و مدال‌آوری باشیم، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی زود است امیدوارم بتوانیم مانند دوره قبل سهمیه خوبی بگیریم.

هاشمی همچنین درباره ابلاغ بودجه کمیته گفت: هنوز بودجه تخصیص داده نشده است قرار شده در 2-3 هفته آینده هم به وزارت ورزش و هم کمیته بودجه تخصیص داده شود تا به فدراسیون‌ها کمک کنیم.

وی درباره حضور اعضای هیأت اجرایی شورای المپیک آسیا در تهران در اواخر اردیبهشت یادآور شد: در این جلسه 80 مهمان خارجی داریم که این برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد. اصل موضوع جلسه سالانه هیأت اجرایی است البته حضور آنها از نزدیک می‌تواند به ارتباطات ما به این کشورها کمک کند چرا که 10 نفر از رؤسای کمیته‌ها در فدراسیون‌های کشورهای مختلف هم هستند که نشست جداگانه‌ای با آنها برگزار خواهیم کرد. رئیس فدراسیون ووشو نیز در این نشست حضور دارد. ارتباط ایران و 10 کشور دیگر باعث می‌شود نقطه نظرات آنها را بگیریم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای شورای المپیک آسیا با مقامات سیاسی ایران جلساتی خواهند داشت یا خیر، مطرح کرد: پیگیری‌های شده است قرار است به ما خبر دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان درباره جلسه با کفاشیان و کاشانی در ابتدای هفته گفت: ما برنامه‌های آنها را رصد می‌کنیم. مشکلات‌شان را به ما گفتند. قرار است برنامه‌های کاری‌شان را با فدراسیون هماهنگ کنند. دی ماه مرحله نهایی بازی‌هاست. اعتقاد داریم تیم امید ظرفیت صعود دارد.


10:10 1394/02/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن