تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی: ایجنت گرت بیل بهتر است خفه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتی: ایجنت گرت بیل بهتر است خفه شود
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری امروز خود، به شدت نسبت به اظهارنظر عجیب مدیر برنامه های گرت بیل، مبنی بر اینکه بازیکنان رئال کمتر به بیل پاس می دهند، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو، در بازی برگشت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از یوونتوس میزبانی خواهد کرد. بازی رفت دو تیم با برتری 2-1 تیم ایتالیایی به اتمام رسیده است.

کارلو آنچلوتی که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود گفت:

وضعیت تیم

بازیکنان کاملا روی بازی فردا متمرکز شده اند. با حداکثر انگیزه برای حضور در یک نیمه نهایی بزرگ و رسیدن به فینال. در مقطع بسیار مهمی قرار داریم؛ چرا که با رفتن به فینال و قهرمانی، می توانیم تاریخ ساز شویم. نتیجه بازی رفت به نفع یوونتوس تمام شد ولی در بازی فردا برای تغییر نتیجه، همه تلاشمان را خواهیم کرد.

سوت های اعتراضی بر علیه کاسیاس

هر مربی ای از اینکه بر علیه بازیکنش سوت بزنند متاسف می شود ولی کاسیاس بازیکن با تجربه ای است. این مساله روی او تاثیری نمی گذارد و فقط انگیزه اش را بیشتر خواهد کرد.

ژست نامناسب کاسیاس بر علیه هواداران

هر کسی خود باید پاسخگوی رفتارها و تصمیماتی که می گیرد باشد. کاسیاس بارها تکرار کرده که می خواهد در رئال بماند و مورد اعتماد من، باشگاه و هم تیمی هایش نیز قرار دارد. او جایگاهی تضمین شده دارد.

سوت ها علیه رونالدو

برخی مواقع که اشتباهی از بازیکنان سر می زند، این سوت ها را درک می کنم و در بسیاری مواقع هم اینطور نیست. چه برای رونالدو باشد و چه برای کاسیاس. فردا برای ما یک روز سرنوشت ساز است و هواداران اهمیت موضوع را درک خواهند کرد. هواداران همانند سال گذشته در چنین شب مهمی، یکی خواهند شد.

بنزما

او 100 درصد آماده است. وقت کافی برای بهبودی داشت و فردا می تواند از ابتدا هم برای ما بازی کند. چیچاریتو در خط حمله خیلی خوب کار می کند ولی بنزما باعث می شود که کل تیم خوب و بهتر بازی کنند.

یک ماه دوری بنزما از میادین

درست است. در همین مورد تردید دارم. او بهبود یافته ولی یک ماه است که بازی نکرده و هنوز نمی دانم از ابتدا او را به میدان بفرستم یا در نیمه دوم.

مشکل رئال مقابل والنسیا (2-2)

مقابل والنسیا خوب بازی کردیم ولی در برخی مقاطع، آن تمرکز لازم روی بازی را نداشتیم. خیلی بد بازی را شروع کردیم. مقابل سویا با اینکه پیروز شدیم هم ایرادات کوچکی داشتیم. باید دقتمان در بازی ها بیشتر شود.

لالیگای از دست رفته

در یک نشست خبری دیگر در مورد لالیگا صحبت خواهم کرد. الان همه توجه ما روی لیگ قهرمانان است تا به فینال برویم.

توقع شما از تیم

از بازیکنانم انتظار دارم که با دقت و تمرکز بالا بازی کنند.کوچکترین اشتباهی، تبعات سنگینی خواهد داشت. باید بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارند تا به فینال برسیم.

راموس در خط میانی؟

هنوز تصمیم گیری نکرده ام. این هم یکی از گزینه های روی میز است.

انتقاد مدیر برنامه های گرت بیل از بازیکنان رئال

این موضوع را درک نمی کنم. ایشان هرگز یک تمرین رئال را از نزدیک ندیده و نمی داند که چه رابطه خوبی بین بیل و هم تیمی هایش وجود دارد. همه بازیکنان، بیل را دوست دارند و برعکس. مدیر برنامه های بیل بهتر است خفه شود. بیل در رئال مادرید خوشحال است.

سیستم دفاعی کاتناچوی خاص ایتالیایی ها

یووه از این سیستم استفاده نخواهد کرد. بعید می دانم آنها بخاطر این بازی، فلسفه خودشان را تغییر دهند. البته برای ما هم فرقی نمی کند که یووه با سه دفاع بازی کند یا حتی 4 دفاع.



16:34 1394/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن