تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801777937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدانی: قلعه‌نویی گفت مشکلات را فاش نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همدانی: قلعه‌نویی گفت مشکلات را فاش نکنیم
مربی تیم استقلال معتقد است این تیم مشکلات عدیده ای دارد، اما بیان کردن آن در مقطع فعلی صحیح نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ستار همدانی درباره بازی استقلالی ها با تراکتورسازی گفت: این بازی یکی از بهترین بازی های مان بود، دیروز داشتیم فیلم بازی را می دیدیم، در نیمه اول که دو بر یک عقب افتاده بودیم، فقط دوبار دروازه بان مان را دیدیم، من معتقدم در آن بازی، تراکتورسازی ما را نبرد بلکه ما به خودمان باختیم، به تراکتورسازان تبریک می گویم، انشالله در تبریز این تیم قهرمان شود و همشهری های ما را هم خوشحال کند، این قهرمانی چیزی است که مردم تبریز استحقاق آن را دارند.

وی در رابطه با عدم نتیجه گیری استقلال در بازی های اخیر گفت: اگر بخواهیم کالبد شکافی کنیم می بینیم که مشکلات عدیده ای وجود دارد، اما در این مقطع بیان کردن آن صحیح نیست. بعضی از دوستان هم می خواستند در این باره صحبت کنند اما آقای قلعه نویی اجازه نداد، حرفی در این مورد زده نشود و اعتقاد دارد که مشکلات یک خانواده باید در درون آن حل نشود. بله نتایج مان دور از انتظار است اما فعلا چیزی نمی توانم بگویم.

مربی استقلال در رابطه با شایعات مربوط به کم کاری بازیکنان این تیم می گوید: این خبر اصلا صحیح نیست چرا که آقای قلعه نویی به بازیکنان و محموعه تیم اعتقاد کافی دارد و همیشه هم عنوان می کند بازیکنان استقلال تمام تلاش شان کردند تا تیم بتواند نتیجه بگیرد، ایشان همیشه می گوید، زمانی که جام را بالای سر می بردم با همین بازیکنان بوده و لطف خدا به همراه ما بود، اکنون هم که به جام نرسیدم بازهم لطف خدا بوده است. اگر بازیکنی بخواهد علیه تیم باشد شک نکنید به زودی خداوند جوابش را می دهد.

همدانی در ادامه راجع به انتقادات بعضی از پیشکسوتان استقلال از این تیم گفت: من برای کسی که یک ساعت هم در استقلال بازی کرده است احترام می گذارم، ما قبول داریم استقلال فعلی قابل نقد است، اما ای کاش این نقد از جانب کسی باشد که کارنامه ای هم دارد. البته باید بگویم این دوستان مشکلات ما را نمی دانند، شاید اگر مشکلات ما را بدانند به ما و تیم حق بدهند، ای کاش بعضی از پیشکسوت ها هم احترام هواداران را نگه می داشتند، زمانی که ما در صدر جدول هستیم و آنها بگویند می دانیم تیم پنجم هم نمی شود، به گونه ای ضربه زدن به تیم است.

وی در پایان راجع به دربی و حواشی آن گفت: دربی یک بازی سنتی است که فقط برای مردم است، فارغ از جایگاه در جدول، این بازی شرایط خاص خودش را دارد، همیشه این بازی جذابیت های خودش را دارد، البته این دربی یک تفاوت اساسی با دربی های دیگر دارد و آن هم این است که تکلیف هر دو تیم روشن شده است و هم استقلال و هم پرسپولیس می توانند بدون استرس بازی زیبایی ارائه دهند.


15:01 1394/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن