تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813034633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی: بازی تراکتور 400هزار تماشاچی دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحمانی: بازی تراکتور 400هزار تماشاچی دارد!
بختیار رحمانی که به دلایلی امسال نتوانست فولادخوزستان را همراهی کند، در این فصل سعی کرد کمتر به استادیوم بروم و در فضای ورزشگاه قرار بگیرد زیرا او دوست دارد در مستطیل سبز کنار سرخپوشان اهواز باشد نه از روی سکوهای ورزشگاه تختی.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان فصل گذشته فولادخوزستان که بخش عمده صحبت هایش درباره تیمش است، در بین حرف هایش ادعای جالبی نیز در مورد سرنوشت تیم قهرمان لیگ می‌ کند.

پیش‌بینی کاپیتان فولاد

در رابطه با فولاد باید بگویم که خستگی در این مدت روی بچه ها تاثیر گذاشته، در آن سمت ذوب‌آهن شرایط بسیار خوبی داشت و بهتر از ما بود در کل شرایط سخت بود. من قبل از بازی می‌ دانستم ذوب‌آهنی ها از پس ملوان برمی آیند. این در حالی است که فولاد مقابل پدیده مشهد به تساوی رسید. الان هم برای کسب سهمیه آسیا شانس داریم اما نه مثل قبل، کار خیلی سخت شده و باز هم می‌ گویم که دلیل این امر خستگی بچه ها بود.

سر بازی پدیده می‌ خواستم گریه کنم

من بعضی مواقع سر تمرین فولاد می‌ روم و به بچه ها سر می‌ زنم، برای این بازی هم به ورزشگاه رفته بودم اما اعصابم خراب شد. بعد از مدت ها هواداران را دیدم. این همه بازی به استادیوم نرفتم اما دیگر طاقت نیاوردم که به ورزشگاه نروم بازی در ساعت بدی برگزار شد، همین طوری هوا در این فصل گرم است و دم می‌ کند چه برسد که در اهواز هم بازی کنیم آن هم در اوج گرما. هوا خیلی گرم بود مخصوصا در نیمه اول؛ خستگی و گرما و خیلی از شرایط دیگر باعث شد که آن نتیجه حاصل شود. واقعا سر این بازی بغض گلویم را گرفته بود و خیلی ناراحت بودم. انشاالله هر چه که خیر است برای فولاد اتفاق بیافتد.

می‌ خواستم هر کاری کنم جز استادیوم رفتن

راستش را بخواهید در ورزشگاه که بودم خیلی ناراحت شدم چون دوست دارم برای تیمم بازی کنم نه اینکه از دور تماشاگر بازی باشم. در این مدت مصدوم بودم و نمی‌ توانستم به استادیوم بروم در حالی که خودم نمی‌ توانم بازی کنم. همیشه هنگام بازی های فولاد دوست داشتم بروم تمرین کنم یا هر کار دیگری انجام بدهم به جز استادیوم رفتن چون واقعا وقتی به ورزشگاه می‌ روم و جو فوتبال را دوباره از نزدیک می‌ بینم، اذیت می‌ شوم برای همین در این مدت دوست داشتم از فضای استادیوم دور باشم چون خودم نمی‌ توانستم بازی کنم. اما دلم همیشه با بچه ها بود، وقتی آن همه هوادار و ابراز احساساتشان نسبت به خودم دیدم واقعا دگرگون شدم.

جمعه حساس ترین اتفاق در تبریز می‌ افتد

صددرصد تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است و من فکر می‌ کنم 400هزار نفر برای این بازی بیایند از هر جای ایران ترک زبان ها خودشان را به ایران برسانند و من فکر می‌ کنم این بازی حساس ترین اتفاقی است که می‌ تواند در تبریز بیافتد. با توجه به شناختی که از تبریزی ها دارم شک ندارم که برای این دیدار خیلی هوادار می‌ آید و من شانس اول قهرمانی را تراکتور می‌ بینم.

قبول ندارم که دربی همه چیز است

2 تیم استقلال و پرسپولیس شرایط جالبی در جدول ندارند و این مساله روی شرایط دربی تاثیر می‌ گذارد، در ضمن تیم ها خسته هستند و آخرین نفس هایشان است و شانسی دربی به آخرین بازی لیگ موکول شده، خدا کند یک بازی خوب از آب دربیاید تا هواداران خوششان بیاید ولی این موضوع را که می‌ گویند اگر یکی از این دو تیم پیروز شوند، نتایجی که در کل فصل گرفته جبران می‌ شود را قبول ندارم. درست است که این بازی استرس و حساسیت های خودش را دارد ولی اینطور هم نیست که حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

شانس طارمی بیشتر است

اگر بخواهم در مورد گلزنان دربی صحبت کنم باید بگویم در پرسپولیس شانس طارمی که خودم به شخصه او را دوست دارم و محمد نوری را بیشتر می‌ بینم و در استقلال هم آقارضا و سجاد شهباززاده شانس گلزنی دارند.

از کی‌روش انتظار کمک دارم

امیدوارم که حالا که خوب شدم بتوانم زودتر برگردم. در این مدت خیلی اذیت شدم اما انتظار کمک از کارلوس کی‌روش دارم، از آقای کفاشیان و مسوولین فدراسیون که پیگیرم بودند تشکر می‌ کنم. انشاالله بتوانم برگردم و به تیم‌ملی کمک کنم.

هواداران من را ببخشند

از هواداران فولاد که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند تشکر می‌ کنم به خاطر مصدومیتم و یکسری مسائل که پیش آمد نتوانستم کنار فولاد باشم و خودم واقعا اذیت شدم. امیدوارم هواداران به دلیل غیبتم من را ببخشند.


14:27 1394/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن