تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798288458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از همه ظرفیتها برای برگزاری مطلوب مسابقات بین المللی هندبال مشهد بهره می گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان رضوی: از همه ظرفیتها برای برگزاری مطلوب مسابقات بین المللی هندبال مشهد بهره می گیریم مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: از همه ظرفیتها برای برگزاری مطلوب مسابقات بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد بهره می گیریم.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی علیرضا رشیدیان در دیدار با عوامل اجرایی جشنواره بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد افزود: از همه توان خود برای میزبانی از ورزشکاران داخلی و خارجی این رقابتها و برپایی مطلوب مسابقات استفاده می کنیم.
وی اظهار کرد: برگزاری این چنین رویدادهای بزرگ و بین المللی باعث شکوفا شدن استعداد های نهفته ورزشکاران استان می شود تا در آینده ای نه چندان دور پشتوانه های خوبی در رده سنی بزرگسالان تیم ملی در میادین ملی و بین المللی برای کشور افتخارآفرینی کنند.
وی خاطر نشان کرد: استان خراسان رضوی از توان بسیار در رشته های گوناگون ورزشی برخوردار است و برگزاری این قبیل مسابقات بار دیگر ظرفیتهای این استان را به منصه ظهور می رساند.
رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران هم گفت: جشنواره بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری با حضور 10 تیم خارجی و 90 تیم داخلی از 24 مرداد لغایت اول شهریور ماه امسال در مشهد برگزار می شود.
سید ابوالحسن مهدوی برگزاری مسابقات پیشکسوتان و مقطع سنی جوانان کشور را با حضور 70 تیم از جمله برنامه های حاشیه ای این جشنواره ذکر کرد.
کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با اشاره به برگزاری رقابتهای مهم ورزشی در فصل بهار و تابستان سالجاری در این استان ابراز امیدواری کرد با سابقه خوب خراسان رضوی در برگزاری رقابتهای ملی و بین المللی، جشنواره بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری در سطح مطلوب و در خور توجه برپا شود.
مدیر اجرایی جشنواره بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری نیز گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات در 10 سالن ورزشی، اسکان و تغذیه دو هزار ورزشکار و سرپرست و مربی و داور داخلی و 200 ورزشکار، مربی و سرپرست خارجی و 50 نفر از مقامات عالیرتبه کشوری و جهانی پیش بینی شده است.
اصغر سهمی افزود: تعامل بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار گروه های پزشکی در هر سالن ورزشی انجام شده است.
وی ادامه داد: تمبر یادبود با لوگوی نهاد ریاست جمهوری، آستان قدس رضوی، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اسپانسرهای این جشنواره نیز چاپ و منتشر می شود.
دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به حضور مربیان تیم ملی هندبال کشور در این مسابقات اظهار کرد: حدود یکصد ورزشکار در این مسابقات استعدادیابی خواهند شد تا با پرورش و آموزش آنان بتوانیم در آینده خدمات ارزنده ای به تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.
اصغر سهمی از طرف نهاد ریاست جمهوری به عنوان رییس ستاد برگزاری جشنواره بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری انتخاب شده است./1
2095/ 6053



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن