تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803174241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولیویرا: بخاطر سبیلم محبوبم یا کار فنی؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اولیویرا: بخاطر سبیلم محبوبم یا کار فنی؟




سرمربی تراکتورسازی گفت: هواداران در دیدار فردا حتما یار دوازدهم خواهند بود و کار قهرمانی را تمام می‌کنیم.





خبرگزاری فارس: تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار نفت تهران گفت: فردا بازی سختی مقابل یکی از حریفان‌ سرسخت‌مان داریم با تیمی روبه‌رو می‌شویم که سازماندهی قوی دارد. آنها در دفاع بسته هستند و در دفاع و حملات با بازیکنان سرعتی خود بسیار قوی ظاهر می‌شوند.

وی افزود: ما هم تراکتورسازی هستیم و باید فردا بازی در حد نام‌مان و لیاقت تراکتورسازی به نمایش بگذاریم. پیروزی 4 بر یک مقابل استقلال در تهران هم روی بدنه تیم و هم روی هواداران تأثیر مثبتی گذاشته است. شور و نشاط به تیم و هواداران بازگشته و مطمئنم که هواداران به خوبی تیم را حمایت می‌کنند و یار دوازدهم فردا واقعا یار دوازدهم خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: خودم را هم از هواداران پرشور تراکتورسازی می‌دانم هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند نمی‌دانم آنها من را به خاطر سبیلم دوست دارند یا اینکه به خاطر کار فنی‌مان از من راضی هستند.امیدوارم فردا صد هزار هوادار را در لیگ چهاردهم برای اولین بار ببینیم. تمام تلاشمان را درون تیم انجام دادیم و هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند. جا دارد از بازیکنانی که کار اصلی را انجام دادند تشکر ویژه‌ای کنم.

وی افزود: باید برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم. کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران تا به اینجا کار بزرگی انجام دادند. فردا با حضور هواداران و در کنار یکدیگر یک کار بزرگ انجام خواهیم داد. من به تیم اعتماد دارم هر آنچه که تا به امروز در تراکتورسازی به وقوع پیوسته فقط به خاطر تمرین کردن و یارگیری خوب بوده است.

اولیویرا در رابطه با مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: فردین عابدینی، شهریار شیروند و حبیب گردانی را به خاطر مصدومیت خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با اینکه بعد از آن مسئله انضباطی حبیب گردانی بار دیگر به تمرینات بازگشت، تصریح کرد: دو روز قبل با گردانی صحبت کردم. باید در ایران تفکرات بازیکنان را عوض کرد. این اتفاق با گفته من رقم نخواهد خورد.اینکه بخواهیم بعد از هر اتفاقی بازیکنان را ببخشیم تصمیم خوبی نیست و به نوعی با این کار فقط روی یک چاله ماله کشیده‌ایم. بخشش این نیست که هر کسی هر کاری خواست انجام دهد و سپس برخوردی نکنیم. بازیکنان باید بدانند که نماینده یک ملت هستند و چه درون زمین و چه بیرون از زمین در راستای موفقیت تیم تلاش کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تیم امسال قوی‌تر از سایر تیم‌ها عمل کرده است، اظهار داشت: نفت تهران، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و فولاد خوزستان از خوب‌های لیگ بودند. استقلال و پرسپولیس با وجود اسم بزرگی که دارند نتوانستند از لحاظ عملکردی چنگی به دل بزنند ولی ذوب آهن واقعا ذوب آهن بود. نفت هم با وجود اینکه هواداری نداشته و در تمام مسابقات مثل میهمان بوده است توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و فوتبالیست‌های خوبی را هم معرفی کند.






تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن