تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولیویرا: نفت بهترین و سازمان‌یافته‌ترین تیم ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولیویرا: نفت بهترین و سازمان‌یافته‌ترین تیم ایران است خبرگزاری پانا: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تراکتورسازی به خاطر سبیل‌ها و رفتارهایی که دارم من را دوست دارند و من هم یکی از آن هوادارانم.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 14:44

خبرگزاری پانا+تونی اولیویرا

به گزارش خبرگزاری پانا؛ تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی قبل از بازی مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فردا ما مقابل حریفی سرسخت قرار می‌گیریم و بازی سختی را مقابل تیمی داریم که راحت کار می‌کند و در حمله تند و تیز حرکت می‌کند.
وی افزود: تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند بازی‌های سختی را پیش رو دارند و نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما باید در دیدار فردا خوب کار کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با درخواست از هواداران برای حضور در دیدار فردا خاطرنشان کرد: قبل از بازی با استقلال و بعد از آن نیز گفتم که ما پرچم یک منطقه هستیم و داریم پرچم میلیون‌ها هوادار که در این منطقه هستند را به دوش می‌کشیم.
اولیویرا تصریح کرد: برای دیدار فردا همه کار کرده‌ایم تا به این هدف برسیم اما اینها فقط وابسته به قدرت بازیکنان نیست بلکه به هوادارانی وابسته است که همیشه در سرما و گرما حامی تیم ما بودند و ما را یاری کردند؛ فردا با حضور هواداران روز پر هیجانی را در تبریز رقم می‌زنیم و امیدوار هستیم که هواداران نیز ما را یاری کرده و مرا در پوشاندن جامعه عمل به قولم یاری کنند.
وی گفت: به همراه دستیارانم حرفه‌ای کار می‌کنیم و هر روز سعی می‌کنیم خوب تمرین کرده و خود را به شرایط ایده‌آل برسانیم فردا نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به اولین مقام قهرمانی خود برسیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد محبوبیت‌اش نزد هواداران گفت: شاید به‌خاطر سبیل‌هایی است که من دارم و یا شاید روشی که به کار گرفته‌ام دلیل محبوبیتم در تبریز است.
اولیویرا تأکید کرد: دیگر دلیلی که در تبریز محبوب هستم به حرکات من در کنار زمین بر می‌گردد که مانند هواداران با شور و شوق بازی را دنبال می‌کنم.
وی گفت: زمانی که ما به انجام یک کار اعتقاد داریم می‌توانیم با تمرین زیاد هدفمان را به بازیکنان القاء کنیم، آنها در زمین خواسته ما را انجام می‌دهند و مربی فقط تاکتیک را به آنان گوشزد می‌کند.
سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: آنهایی که باعث رسیدن تراکتورسازی به این نقطه شده‌اند بازیکنان هستند که به کمک مربی و دستیارانش تیم را به شرایطی ایده‌آل می‌رسانند، ما تلاش‌های بسیاری را کرده‌ایم تا بتوانیم در دیدار فردا به برتری دست یابیم اما امیدواریم شانس نیز در دیدار فردا کمی ما را یاری کند.
اولیویرا درباره وضعیت حبیب گردانی گفت: با گردانی در دفتر باشگاه صحبت‌های بسیاری را انجام داده‌ایم. همچنین در کنار بازیکنان دیگر نیز با او صحبت کردیم و نکاتی را که لازم بود به او گفتیم و خوشبختانه این مسئله بین ما و حبیب حل می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر من 20 سال نیز در اینجا باشم نمی‌توانم تفکر بازیکن را عوض کنم، چیزی که مهم است بخشش نیست بلکه پی بردن شخص به اشتباهش است.
اولیویرا درباره روند تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: تراکتور در شروع فصل خوب کار کرد و در قسمت دوم نیز عملکرد خوب خود ادامه داده و پیشرفت خوبی را داشت اما در یک‌سوم پایانی حتی بهتر از مراحل قبلی نیز عمل کرد اما بین 10 تا 20 بازی که در اواسط فصل انجام دادیم خوب نبود.
وی در مورد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر گفت: نفت تهران، سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان بهترین تیم‌ها در لیگ برتر امسال بودند که در کنار استقلال عملکرد نسبتاً خوبی را داشتند اما اگر بخواهیم تنها یک تیم را بهترین تیم انتخاب کنیم آن نفت تهران است که بسیار خوب سازماندهی شده است و در لیگ و آسیا نیز خوب بازی می‌کند البته هیچکدام از این اتفاقات اتفاقی نبوده و قطعاً تلاش‌های بسیاری در این باره صورت گرفته است.
سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: همچنین ذوب‌آهن بازیکنان و مربی خوبی را دارد و فوتبال ایران با توجه به روندی که طی می‌کند روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن