تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار هرمزگان: وجود روابط عمومی منسجم و پویا موجب تقویت جایگاه یک مجموعه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار هرمزگان:
وجود روابط عمومی منسجم و پویا موجب تقویت جایگاه یک مجموعه می‌شود
استاندار هرمزگان با بیان اینکه روابط عمومی جایگاه ویژه‌ای در نظام ارتباطات سازمانی دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می ‌کند وجود یک روابط عمومی منسجم است.

خبرگزاری فارس: وجود روابط عمومی منسجم و پویا موجب تقویت جایگاه یک مجموعه می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های این ستاد، اظهار داشت: امروزه یکی از تعاریف پذیرفته شده و مورد توافق درباره روابط عمومی این است که روابط عمومی مدیریت ارتباطات بین سازمان و گروه‌های اجتماعی مرتبط است و بر این اساس، روابط عمومی، حلقه ارتباط بین سازمان و گروه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. وی افزود: روابط عمومی باید بتواند بین منافع سازمان و منافع گروه‌های اجتماعی هماهنگی ایجاد کند که این هماهنگی با همدلی و همزبانی ایجاد خواهد شد. استاندار هرمزگان بر جایگاه مهم روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت: رابطه مدیریت مجموعه با روابط عمومی باید یک رابطه مستقیم و بی واسطه باشد و روابط عمومی نیز باید منعکس کننده مطالبات جامعه به مدیران و بازتاب تلاش‌های سازمانی به جامعه باشد. جادری تصریح کرد: روابط عمومی برای اثر گذاری و ایفای نقش مؤثرتر نیازمند تغییر نگرش، متناسب با نیازهای زمان و آموزش است و پذیرش مسئولیت در آن باید توأم با دلبستگی و پشتکار باشد. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می‌تواند هر سازمان و موسسه‌ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند. شایان ذکر است؛ از 27 اردیبهشت الی دوم خرداد به عنوان هفته روابط عمومی‌ها نامگذاری شده است که به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در استان هرمزگان اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/88001/ر

94/02/24 - 14:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن