تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی نفت مسجد سلیمان: زنگ تفریح نبودیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتبال؛ سرمربی نفت مسجد سلیمان: زنگ تفریح نبودیم انزلی - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ابراز امیدواری برای بازگشت تیمش به لیگ برتر گفت : تیم ما تا امروز زنگ تفریح نبوده و بازی خوب و جوانمردانه ارائه کرده است.


به گزارش ایرنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ملوان بندرانزلی با ابراز تاسف از حضور نداشتن تعداد قابل ملاحظه ای از بازیکنان مطرح تیم اظهار کرد: هدف اولمان بازی مردم پسند و زیبا است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه اول حضور در لیگ برتر، برای تیم مان و شهرمان تجربه خوبی بود .
وی افزود: این که هنوز مساله قهرمانی مشخص نشده و ما تنها تیم سقوط کننده ایم نشانه نزدیکی تیم ها است .
مکوندی با بیان این که انتظار می رفت تیم خوبی مانند ملوان جزء تیم های پایین جدول نباشد اظهار کرد: امیدوارم ملوان مسائل و مشکلات خود را حل کند و مثل سال های قبل که همیشه جزء تیم های خوب مملکت بود ظاهر شود .
وی یادآور شد: چند تیم خوب داشتیم با توجه به این که نفت تهران تماشاگر ندارد و فولاد خوزستان به واسطه مشکلاتی که بوجود آمد چندین بار خود را بازسازی کرد شرایط خوبی نسبت به سایر تیم ها داشت و سپاهان و تراکتور هم عملکرد خوبی داشتند .
سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص روند مهیا شدن تیمش برای دیدار مقابل ملوان گفت: ما فیلم های بازی ملوان را نگاه کرده و با انجام تمرینات لازم خود را برای بازی اماده کرده ایم .
مکوندی متذکر شد: ملوان هم در عرصه بازیکن و هم مربی برای فوتبال مملکت زحمت کشیده و اگر یک اتاق فکر تشکیل دهد هم مربی تیم ملی هم ستاره های اسبق تیم ملی را دارد که می توانند با همفکری برای تیم بزرگ ملوان برنامه ریزی کند.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود : ما هم امیدواریم شرایطی بوجود اید که تیم ما به لیگ برتر بازگردد.
مکوندی تصریح کرد : بزرگترین مشکل فوتبال کشور مسائل مالی است انجام 19 بازی در بیرون و 19 بازی در خانه برای باشگاه ها هزینه زیادی در بر دارد .
وی با اذعان به این که با لیگ یک پارچه موافق است گفت : اما شرایط با توجه به وضعیت مالی تیمها سخت خواهد شد و شاید برخی تیمها نتوانند دوام بیاورند.
وی افزود: فدراسیون فوتبال باید برای ساماندهی و حل مشکلات فوتبال برنامه ریزی کند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان اظهار کرد : چه تیمهای لیگ برتر چه پایین تر مشکل مالی دارند بازیکن و مربی از باشگاه ها شاکی هستند حکم هم گرفته اند تاحقشان پرداخت شود ولی پولشان را نمی دهند .
وی متذکر شد: فکر می کنم باید این مساله ساماندهی شود حتی اگر یک سری تیمها ضرر کنند فوتبال مملکت سود می کند چرا که بدهی روی بدهی یک جایی می رسد که خرابی به بار می آورد.
وی تصریح کرد : تیم ما وابسته به وزارت نفت است ولی مشکل مالی داریم باشگاه ما دولتی بود کاملا زیر نظر وزارت نفت اما با ورود به لیگ برتر تامین منابع مالی از طریق وزارت امکان پذیر نبود و اسپانسرهایی که گرفتند نتوانستند کل هزینه ها را پرداخت کنند .
وی با اشاره به وجود مشکلات مالی اظهار کرد : 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تا امروز خیلی از این پول داده نشده و باشگاه بدهی دارد و اگر بخواهیم هزینه های بیشتری بکنیم و بازیکنان گرانتری بگیریم مشکلات بیشتر می شود.
مکوندی اذعان کرد : از روز اول انتظار لیگ برتری شدن تیم را نداشتیم برنامه ریزی نکرده بودیم و باشگاه در عمل انجام شده قرار گرفت و مجبور شد بعد برنامه ریزی کنند ما تیمهای بزرگی در لیگ برتر داریم که الان به مشکل برخورده اند و همین که تا اینجا امدیم زیاد هم بد نیست .
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز جمعه در انزلی به دیدار تیم ملوان بندرانزلی خواهد رفت .
6030**1379



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن