تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرآوردی برای فرار از ناکامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرآوردی برای فرار از ناکامی تهران - ایرنا - هشتادمین شهرآورد پایتخت که برخلاف سال های گذشته نتیجه آن تاثیری در جدول رده بندی ندارد، در حالی برگزار خواهد شد که برتری در این دیدار می تواند فرار برای ناکامی های فصل جاری پرسپولیس و استقلال باشد.


به گزارش ایرنا، سرخابی های تهران بدون تردید یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را پشت سرگذاشتند و علاوه بر کسب نتایج دور از انتظار در بحث مدیریتی و فنی نیز روند خوبی را سپری نکرده اند.
استقلال که در ادوار مختلف لیگ همواره تا روزهای پایانی یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شد، اکنون در رتبه ششم جدول رده بندی ایستاده و شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
تیم تحت هدایت قلعه نویی که در آسیا حضور نداشت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شکست مقابل ذوب آهن حذف شد تا دومین فصل بدون جام خود را سپری کند.
آبی پوشان در آخرین دیدار نیم فصل نخست نیز با نتیجه 2 بر یک مغلوب پرسپولیس شدند تا رکورد بی شکستی قلعه نویی در شهرآورد شکسته شود.
تیمی که جمعی از بازیکنان نامدار و باتجربه فوتبال ایران را در اختیار دارد در این فصل علاوه براینکه در نتیجه گیری موفق نبود، نتوانست فوتبال تماشگر پسندی در زمین به اجرا بگذارد.
از سوی دیگر پرسپولیس وضعیت بدتری نسبت به رقیب دیرینه خود در لیگ برتر دارد و در این فصل علی دایی، حمید درخشان و در نهایت برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی به خود دیده است، اما بازهم توفیقی برای آنان حاصل نشد.
آنها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با قبول شکست خانگی مقابل ذوب آهن حذف شدند تا تنها دلخوشی هواداران در این فصل، رسیدن سرخپوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.
با این شرایط هشتادمین شهرآورد پایتخت عصر روز جمعه هفته جاری برگزار می شود که 3 امتیاز آن تاثیری برای تیم برنده ندارد، اما رسیدن به موفقیت در این دیدار بزرگ می تواند دلیل برای فرار از ناکامی های یک فصل باشد و شکست های گذشته را پنهان کند.
به همین دلیل مربیان و مسوولان دو تیم همچون همیشه از چند روز قبل جنگ روانی را آغاز کرده اند تا شاید با رسیدن به برتری در این دیدار، هواداران خود را به آرامش برسانند.
با تمامی این تفاسیر نمی توان حساسیت شهرآورد را کتمان کرد و بدون تردید جایگاه نازل سرخابی ها در جدول رده بندی نیز نمی تواند ارزش موفقیت در این دیدار را کاهش دهد.
امید اهالی فوتبال براین است تا سرخابی ها که فصل موفقی را سپری نکرده اند، نمایش زیبایی را در شهرآورد داشته باشند تا هواداران خود را به فصل آینده امیدوار کنند.
اکثر کارشناسان براین باور هستند که هیچ فاکتوری نمی تواند ارزش های امتیازات بازی بزرگ لیگ را کاهش دهد و پیروزی در آن عاملی برای بقاء یک مربی خواهد بود.
با این حال نباید فراموش کرد که مشکلات متعدد مدیریتی و مالی در روند روبه نزول باشگاه های پرطرفدار پایتخت نشین نقشی هم ایفاء کرده اند.
ورزشی(5)**3783**1379



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن