تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء معدل دانش‌آموزان بروجردی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد
برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء معدل دانش‌آموزان بروجردی
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: یکی از سرفصل‎های کاری در سال تحصیلی جاری تدوین برنامه‎هایی به‌منظور ارتقاء معدل دانش‎آموزان این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء معدل دانش‌آموزان بروجردی



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، جمشید ابوالفتحی عصر امروز در آئین تجلیل از 1100 دانش‎آموز برتر این شهرستان، اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته به‌واسطه افت معدل کتبی دانش‎آموزان شاهد تنها یک رتبه کمتر از هزار در این شهرستان در آزمون سراسری بوده‌ایم.
وی ادامه داد: بر این اساس در سال‌جاری همایشی به‌منظور ارتقاء معدل دانش‎آموزان دارای معدل بالای 18 این شهرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطر نشان کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‎های مدون در این باره امید است در آزمون سراسری سال جاری شاهد درخشش دوباره دانش‎آموزان بروجردی در کنکور بوده و از سویی افزایش میانگین رتبه معدل دانش‌آموزان رقم بخورد.
ابوالفتحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‎های به‌دست آمده توسط آموزش و پرورش بروجرد در بین سایر ادارات استان لرستان، تصریح کرد: کسب رتبه برتر در حوزه فرآیندهای آموزشی بخشی از موفقیت‎های حاصل شده را تشکیل می‎دهد.
وی ادامه داد: دانش‎آموزان این شهرستان در حوزه‎های مختلفی همچون پروژه مهر، المپیاد ورزشی و مسابقات فرهنگی حائز رتبه‎های برتر استانی شده و برای این شهرستان افتخارآفرینی کرده‎اند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد کسب رتبه برتر استانی در مسابقات فرهنگی توسط 270 نفر از دانش‎آموزان شهرستان بروجرد را طی کردن مرحله‎ای دیگر در مسیر موفقیت این شهرستان برشمرد.
ابوالفتحی وجود تیم کاری همدل، همراه و توانمند در آموزش دانش‎آموزان در حوزه تعلیم و تربیت را عامل مهم دستیابی به بسیاری از دست‌یافته‎های یاد شده دانست و تاکید کرد: تلاش و همت مضاعف در راستای رقم زدن بهترین‎ها همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به ظرفیت عظیم شهرستان بروجرد در حوزه‎های فرهنگی، علمی، مذهبی و ...، افزود: نامگذاری این شهرستان با عنوان "شهر استعدادهای درخشان"توسط رهبر فرزانه انقلاب گواهی بر این مدعا است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از دانش‎آموزان برتر این شهرستان چند سالی است، برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این اقدام موجب ترغیب نخبگان علمی شده و راه را برای دستیابی آنها به افتخارآفرینی‎های بیشتر هموارتر می‎کند.
  انتهای پیام/85013/ج30
 

94/02/23 - 17:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن