تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815126577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ببر سفید وارد ارم سبز شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ببر سفید وارد ارم سبز شد
رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست گفت: ببر سفید دوشنبه بعدازظهر از فرودگاه به ارم سبز منتقل شد.
آفتاب : امیرحسین داداشی رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست، در خصوص ورود ببر سفید از آلمان به کشور ایران اظهار داشت: ببر سفید از کشور آلمان بدون ارائه گواهی دامپزشکی به ما وارد کشور شد ولی به دلیل عدم ارائه گواهی به سازمان محیط زیست در فرودگاه امام خمینی(ره) ماند تا گواهی دامپزشکی را به ما ارائه دهند، در نهایت خوشبختانه بعد از ارائه گواهی دامپزشکی به سازمان محیط زیست ببر سفید به ارم سبز منتقل شد.

وی با بیان اینکه ببر سفید طبق گواهی کتبی دامپزشکی سالم است، گفت: ما از ابتدا با ورود ببر سفید و درخواست باغ وحش ارم در این زمینه موافق بودیم ولی گواهی دامپزشکی را به ما نداده بودند.

رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست گفت: 21 اردیبهشت ماه در ساعات بعدازظهر این حیوان بعد از ارائه گواهی به سازمان، به قرنطینه ارم سبز منتقل شد.

به گزارش تسنیم،داداشی با اشاره به اینکه ورود ببر سفید به کشور صحت دارد، بیان کرد: وقتی حیوان در قرنطینه ارم سبز است، نظارت بر حیوان قرنطینه شده به‌عهده دامپزشکی است ولی ما نیز سرکشی‌های لازم را انجام خواهیم داد.



تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن