تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سه استارتاپ ویکند در شمال، غرب و مرکز کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری سه استارتاپ ویکند در شمال، غرب و مرکز کشور تهران - ایرنا - شهرهای مسجدسلیمان، رشت و کرج از امروز 23 اردیبهشت ماه به مدت سه روز میزبان رویدادهای استارتاپ ویکند هستند.


به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد استارتاپ ویکند شهر رشت که از امروز چهارشنبه آغاز شده است با سخنرانی فرانک نویریگت ( Franck Nouyrigat ) بنیانگذار استارتاپ ویکند جهانی و بنیانگذار (UP.co) همراه خواهد بود.
همچنین دیگر سخنرانان این رویداد ایمان داودیان (نماینده استارتاپ ویکند جهانی)، شاهین طبری (مدیرعامل شرکت چارگون و رییس کمیسیون نرم افزار سازمان صنفی رایانه ای تهران) و آرش برهمند (سردبیر مجله پیوست به عنوان نخستین نشریه راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، سردبیر و مجری برنامه های فناوری تلویزیونی) هستند.
داوری استارتاپ ویکند رشت برعهده عطا خلیقی سیگارودی (از مؤسسان پرشین بلاگ، مدیرعامل پویاسافت و چهره شناخته شده کارآفرینی وب ایران) است.
رویداد استارتاپ ویکند رشت را 9 مربی پشتیبانی می کنند که از جمله آنها می توان از رابرت اسکوبل Robert Scoble (نویسنده و مروج تکنولوژی وبلاگ نویس آمریکایی، میلاد نوری (بنیانگذار سیستم توسعه موبایل توکان تِک، مهرداد جیری ای سرپرست واحد توسعه موبایل دیچی کالا، پویا محمودیان مدیرعامل عکس پرینت، نیما نورمحمدی بنیانگذار سایت پونیشا، نوید رحیمی راد مدیرمسئول کانون تبلیغاتی راد گرافیک، رکسانا وزرا فعال استارتاپی در مایکروسافت، امیر وحید رودسری توسعه دهنده پلتفرم اندروید آی او اس IOS Android و علی صالح ایمن مدیرعامل و مدیرفنی شرکت نگاه روشن پارس نام برد.
رویداد استارتاپ ویکند رشد تا 25 اردیبهشت ماه در دانشگاه گیلان ادامه دارد و علاقمندان می توانند با دبیرخانه این رویداد به شماره 013-33343030 تماس بگیرند.

**75 درصد تخفیف برای استارتاپ ویکند مسجدسلیمان
مسجدسلیمان نخستین رویداد استارتاپ ویکند خود را در حالی برگزار می کند که در روزهای اول ثبت نام را با 80 درصد تخفیف یعنی دریافت 27 هزار تومان به جای 160 هزار تومان صورت داد و تا امروز ثبت نام ها با تخفیف 75 درصدی، به قیمت 32 هزار تومان انجام می شود.
نماینده جهانی این رویداد سید رضا علوی است و سخنرانی آن را دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان و دکتر صابر ملاعلیزاده معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی بر عهده دارند.
داوران استارتاپ ویکند مسجدسلیمان، رضا میرانی معاون اشتغال و سرپرست اداره کل تعاون خوزستان، سیروس داوودی بنیانگذار و دبیر کل انجمن اندیشه سازان توسعه مدیریت و بهره وری کردستان) هستند.
همچنین این رویداد را مربیانی چون غلامعلی قاسمی، امید غیور، بهرنگ مولایی بیرگانی، نوذر صفوری و حسن کریمی پشتیبانی می کنند.
رویداد استارتاپ ویکند مسجد سیلمان تا 25 اردیبهشت ماه 94 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سیلمان برگزار می شود.

**استارتاپ ویکند کرج با حضور نماینده جهانی
ایمان داوودیان نماینده جهانی رویداد استارتاپ ویکند کرج خواهد بود و داوران این رویداد امیر وهوشی مدیرعامل شرکت رهنما، حمیدرضا محمدی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطان امنیت استان البرز، داوود یعقوبی مدیر برتر جوان کشور) هستند.
مربیانی چون آرمان کاویان، محمدرضا یکتا مرام، تورج صابری وند، محمد فولادی، علی آجودانیان، نصار مطرقی، امیر یوسفی، نیما مبارکی، مهدی سروری، مهران رشوند و مجید علوی زاده پشتیبان کننده رویداد استارتاپ ویکند کرج خواهند بود.
استارتاپ ویکند کرج تا 25 اردیبهشت 94 در باشگاه میلاد شهرداری کرج واقع در جهانشهر، بلوار ماهان، روبروی استانداری برگزار می شود.
استارتاپ ویکند ( Startup Weekend) یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی در انتهای هفته برگزار می شود.
استارتاپ در واقع، شرکت های نوپایی هستند که با یک ایده ساده و اولیه شروع می کنند، بسرعت رشد می یابند و به درآمدزایی می رسند که از جمله موفق ترین استارتاپ های جهان می توان به گوگل، مایکروسافت و اپل اشاره کرد.
استارتاپ ها معمولا نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی ندارند و به کمک فناوری توسعه پیدا می کنند اما برای موفقیت آنها تکنیک های متفاوتی مورد نیاز هست که باید آموخته شود.
علمی**1055**1440



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن