تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه جامع علمی - کاربردی، فاصله علم تا عمل را کوتاه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دانشگاه جامع علمی - کاربردی، فاصله علم تا عمل را کوتاه کرده است استان‌ها > البرز - طی مراسمی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برای نکوداشت مدرسین و پژوهشگران برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز برگزار شد ،مهندس عبادالله کامکار، معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری البرز به سخنرانی پرداخت.

مهدی لاهوتی خبرآنلاین-البرز:کامکاردر این مراسم بیان داشت: دانشگاه جامع علمی - کاربردی نسبت به مباحث علمی و کاربردی قدم های بسیاری را برداشته است و در این دانشگاه،از آموخته های توام با عمل استقبال می شود،لذاباید زمینه ها و زیرساخت های لازم برای اشتغال فارغ التحصیلان را مهیا کرده و نگاهی جدی و جهادی به این مسئله داشت.
وی در ادامه افزود: ما باید فاصله علم تا عمل را کوتاه کنیم که دانشگاه جامع علمی کاربردی این مسیر را هموار نموده است و نگرانی هایی را که بابت این قضیه وجود دارد تا حدودی برطرف کرده است .
وی در پایان اظهار داشت: از پیشنهادهای سازنده دوستان در استانداری استقبال خواهیم کرد و ما به دنبال اجرای تکنیک های کارآفرین و اشتغال زا در استان هستیم .
در ادامه سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صحبت کرد و افزود: از حضور خود در جمع اساتید و پژوهشگران اظهار خرسندی دارم. در کشوربرای توسعه آموزه های علمی ،برنامه ریزی ها باید به سمتی سوق داده شود که ذهنیت بچه ها در همان سنین کودکی شکل گیرد و حس پژوهشگرانه آنها شکوفا شود .که در این میان تبریک صمیمانه خود را از پژوهشگران و معلمین نمونه اعلام می دارم و موفقیت روز افزون آنان را از خداوند خواستارم.
در این مراسم دکتر سید صاحب سادات حسینی ،ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز گفت: علم و پژوهش جایگاه رفیعی برخوردار است و دانشگاه علمی-کاربردی نیز شامل یکسری محورهای پژوهشی می باشد.
در پایان مراسم نیز از مدرسین و پژوهشگران نمونه تقدیر شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 14:01:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن