تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکل‌هاي شاخص جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي حمايت مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۵ب.ظ)
رئيس سازمان تبليغات اسلامي: تشکل‌هاي شاخص جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي حمايت مي‌شوند موج - قم - رئيس سازمان تبليغات اسلامي با اشاره به تاثيرگذاري تشکل‌هاي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي تاکيد کرده که از برنامه‌هاي اين تشکل‌ها حمايت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس سازمان تبليغات اسلامي در چهارمين هم‌انديشي تشکل‌هاي شاخص جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي که در اداره کل تبليغات اسلامي استان قم در حال برگزاري است، با بيان آياتي از قرآن مجيد که بر استقامت در مسير درست تاکيد دارد، اظهار کرد: آمريکا باور ندارد عربستان ساقط مي‌شود، ولي؛ ما اين باور را داريم که عربستان به اين کيفيت نخواهد ماند.
وي اضافه کرد: خداوند جريان، سنت‌ها و روش‌ها را مي‌فرمايد و مفاهيم بلند را القا مي‌کند و اين وعده را به ما مي‌دهد که اگر در اين مسير باشيم پيروز مي‌شويم.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمهدي خاموشي گفت: خداوند متعال به انسان‌ها راه هدايت و رستگاري براي اين جهان و آن جهان را داده است، ولي؛ برخي‌ها گمان مي‌کنند فقط آن جهان مهم است، در صورتي که نسخه کمال اين جهاني هم داريم.
وي با بيان اينکه قاعده تعامل با شرق و غرب قاعده نفي سلطه است به سخنان آمانو اشاره کرد و افزود: ژاپن به دليل بمباران آمريکا، امروز هيچ عزتي ندارد و نمي‌تواند براي امنيت خودش تصميم بگيرد، ولي؛ آمانو مي‌گويد که ايران بايد بازرسي تاسيسات نظامي خودش را باز بگذارد. توقع او اين است که ما در عين اينکه او مستعلي است و ما را مستعلي نمي‌داند مذاکره کنيم.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي تاکيد کرد: مقام معظم رهبري محورها را به صورت شفاف بيان مي‌کنند و مي‌فرمايند که اگر زبان تهديد باشد مذاکره نداريم.
حجت‌الاسلام خاموشي به تبيين مفهوم و روش انقلاب اسلامي پرداخت و افزود: از تشکل‌هاي شاخص انتظار مي‌رود فهم دقيق و صحيح از اسلام با تکيه بر مرجعيت ديني داشته باشند.
وي ادامه داد: کسي که هم در موضوع و هم در احکام، دقت نظر کافي دارد، از اوصاف عمومي و خاص برخوردار است، عدالت دارد، مطيع امر امام زمانش است، مرجعيت اجتماعي دارد، مخالف هواي نفس است و زندگي دنياخواه ندارد مي‌تواند تبيين کننده دين باشد.
حجت‌الاسلام خاموشي، فهم غلط از دين را معضل کنوني جهان اسلام دانست و تاکيد کرد: کساني که بدفهمي و کم فهمي از دين دارند، لا اله الا الله و اسم مبارک پيامبر را روي پرچم خود مي‌نويسند و جلوي دوربين‌ها سر مي‌برند.
وي با بيان اينکه ما به فهم معيار امام راحل و مقام معظم رهبري مي‌باليم اظهار کرد: دنيا، حکمت را در فرمايشات مقام معظم رهبري مي‌بيند.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي از تشکل‌هاي شاخص خواست علاوه بر شعار در اين مسير، براي فهم صحيح و تبعيت از فرمان رهبر معظم انقلاب بيشتر تلاش کنند.
حجت‌الاسلام خاموشي تاکيد کرد که قم افتخار دارد سيدحسن نصرالله و عبدالملک الحوثي و پرچمداران اسلاميت و حريت و فهم دقيق در دين در اين شهر پرورش يافته‌اند.
وي بر لزوم استقامت در راه، عدم انحراف و تغيير ناصواب و در مسير صواب حرکت کردن تاکيد کرد و افزود: چالش‌هاي پيرامون ما در مسائل فکري و عقيدتي و انقلاب اسلامي کم نيستند ولي خوشبختانه بر همه اين چالش‌ها پيروز هستيم.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي به حمايت مقام معظم رهبري از جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: يکي از بندهاي ابلاغي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، حمايت از جبهه فرهنگي انقلاب است، بنابراين لبيک جبهه فرهنگي انقلاب، اين است که در اين مسير استقامت، فهم بيشتر و دشمن شناسي قوي‌تر داشته باشد.
وي نظام سرمايه داري را از دشمن‌ترين دشمنان انقلاب اسلامي در مفهوم و عمل، ذکر کرد و گفت: اين دشمني هم در خارج است و هم در داخل؛ يعني کساني در داخل با انقلاب اسلامي جبهه مي‌گيرند که سرمايه‌داران بي‌درد هستند.
حجت‌الاسلام خاموشي تاکيد کرد: در بيرون مرز، آمريکا با عرب‌ها چه ارتباطي دارد که مي‌گويد ما هم‌پيمانان خود را رها نمي‌کنيم. بنابراين نظام سرمايه داري و ليبرال دموکراتيک دشمن‌ترين دشمنان ما هستند و اگر دشمن شناسي صحيح نداشته باشيم آدرس را اشتباه مي‌رويم.
وي چگونگي مقابله با اين نظام فکري در عرصه‌هاي مختلف را مهم دانست و افزود: تشکل‌هاي شاخص بايد در عرصه فرهنگي کارکردي داشته باشند که مثل سازمان‌ها هزينه‌بر نباشند.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي تاکيد کرد: فربه‌ شدن رويه درستي براي تشکل‌هاي شاخص نيست، بلکه اين تشکل‌ها بايد چابک باشند.
وي بر لزوم توسعه تشکل‌هاي مذهبي در مدارس، دانشگاه‌ها، اصناف و... تاکيد کرد و افزود: در دولت‌هاي نهم و دهم کمک زيادي به تشکل‌هاي مذهبي شده ولي توصيه من اين است که از اين کمک‌ها و سازمان تشکيل دادن پرهيز شود.
حجت‌الاسلام خاموشي گفت: هزينه‌هايي که مردم در روزهاي تاسوعا و عاشورا مي‌کنند قابل قياس با هيچ کمک دولتي نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن