تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813129836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واريز بهاي خريد تضميني برگ سبز به حساب چايکاران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
واريز بهاي خريد تضميني برگ سبز به حساب چايکاران موج - رئيس سازمان چاي کشور از پرداخت بهاي خريد تضميني برگ سبز چاي ۳۲ واحد چايسازي استان‌هاي گيلان و مازندران در نيمه نخست ارديبهشت‌ خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج ، محمدولي روزبهان با اعلام اين خبر گفت: مبلغ ۳۸ ميليارد و ۴۷۴ ميليون و ۳۹۶ هزار و ۹۰۰ ريال بابت خريد تضميني بهاي برگ سبز چاي نيمه نخست ارديبهشت‌ ۳۲ واحد چايسازي به حساب چايکاران گيلان و مازندران واريز شد.
وي افزود: اين تعداد از کارخانه‌ها قدرالسهم ۳۳ درصدي خود را به حساب سازمان چاي کشور واريز کرده بودند که سازمان چاي هم با واريز سهم دولت توانست بهاي خريد تضميني اين واحدهاي چايسازي را به حساب کشاورزان چايکار پرداخت کند.
رئيس سازمان چاي کشور اظهار اميدواري کرد که بهاي خريد تضميني برگ سبز چاي ساير واحدهاي چايسازي نيز به تدريج به حساب کشاورزان چايکار واريز خواهد شد.
روزبهان خاطرنشان کرد: مقدار ۱۹ ميليون و ۵۰۹ هزار و ۷۳۴ کيلوگرم برگ سبز چاي درجه يک و دو از کشاورزان چايکار استان‌هاي گيلان و مازندران به‌صورت تضميني خبر داد.
وي ادامه داد: اين ميزان برگ سبز خريداري‌ شده ۱۸ هزار و ۴۹۶ تن در جه يک و يک‌هزار و ۱۴ تن درجه دو است که ارزش ريالي برگ سبز خريداري‌ شده ۴۱۵ ميليارد و ۴۷۶ ميليون و ۹۰ هزار و ۸۰۰ ريال است.
روزبهان تصريح کرد: تاکنون اين ميزان برگ سبز خريداري‌ شده 80.94 درصد درجه يک و 20.5 درصد درجه دو است که از اين ميزان برگ سبز خريداري‌ شده بيش از چهارهزار و ۳۹۰ تن چاي خشک توليد شده است.
وي يادآور شد: تعداد ۱۶۵ واحد چايسازي در استان‌هاي شمالي وجود دارد که هم‌اکنون ۱۴۲ واحد چايسازي با سازمان چاي کشور عقد قرارداد کرده و مشغول خريد تضميني برگ سبز چاي از کشاورزان چايکار هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن