تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم انداز فوتبال خوزستان روشن است/ فعالیت ۲۰ لیگ در استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش مهر؛
چشم انداز فوتبال خوزستان روشن است/ فعالیت ۲۰ لیگ در استان

برترین های فوتبال خوزستان


شناسهٔ خبر: 2579634 - چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
استانها > خوزستان

اهواز - در مراسم تقدیر از برترین های فوتبال خوستان، همه افراد بر چشم انداز روشن فوتبال استان تاکید کردند و جوانان مستعد فعلی فوتبال خوزستان را ستاره های آینده فوتبال ایران دانستند. به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه گذشته در سالن ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار شد، از برترین های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان خوزستان تقدیر به عمل آمد. در این مراسم حسنی خو مشاور وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و برخی مدیران ورزشی و شهردار اهواز حضور داشتند.در این مراسم سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به عنوان مدیر حامی فوتبال استان لوح تقدیر گرفت. مسعود محمدشفیع پور شهردار منطقه یک اهواز و علی موزرم شهردار منطقه سه اهواز نیز از دیگر مدیران شهرداری بودند که در این مراسم تقدیر شدند. در این مراسم فیلم «خوزستان برزیلته» و فیلمی از قهرمانی سال گذشته فولاد خوزستان نیز به نمایش درآمد.
 
البرز حاجی پور داور فوتبال، علی پورافشار داور فوتسال، علی شریفات داور فوتبال ساحلی، شاه مراد شکرخدایی پیشکسوت داوری و فریبا کعبی داور لیگ برتری فوتبال از داوران استان خوزستان در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
برترین های فوتبال خوزستان
سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان و فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از جمله مدیران ورزشی فوتبال خوزستان بودند که از در این مراسم از آنها تقدیر شد.همچنین سید کوروش موسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین که موفق به بالا بردن تیمش به لیگ برتر شد نیز مورد تقدیر قرار گرفت. هوشنگ هاشم پور مدیرعامل شرکت یاران جنوب کوشک، ایرج کریمی رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری و علی سویلمی مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان به علت اینکه همه تیم های پایه این باشگاه در کشور قهرمانان شدند نیز تقدیر شدند.درخشش فوتبال ایران با وجود جوانان خوزستانرئیس فدراسیون فوتبال در سخنرانی خود در این مراسم اظهار کرد: امروز با حضور در استان خوزستان، خوشحالی من با دیدن این همه جوان مستعد فوتبال در این استان دو چندان شد. امروز می توانم این نوید را به فوتبالدوستان کشور بدهم که به زودی با جوانان شایسته و مستعدی که در خوزستان مشاهده کردم می توانیم در آینده در سطح اول فوتبال آسیا بدرخشیم.
برترین های فوتبال خوزستان
علی کفاشیان افزود: برنامه ریزی های خوبی در فوتبال خوزستان صورت گرفته که این امر باعث شکوفا شدن فوتبال این استان که از دیرباز در این کشور حرفهای زیادی برای گرفتن دارد، شده است و ما انتظار دارم مسئولان ارشد استان نیز از این فعالیت ها حمایت کنند.وی افزود: واقعیت امر این است که ما در فدراسیون فوتبال، نگاهمان به تلاش های استان ها است که بتوانند با تلاش و پشتکار جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنند و فوتبال ما را در سال های آینده به یک قدرت در فوتبال آسیا تبدیل کنند.برگزاری ۲۰ لیگ فوتبال در خوزستانهمچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با حضور در این مراسم گفت: آخرین باری که چنین مراسمی را در خوزستان برگزار کردیم متعلق به ۱۰ سال پیش بود که در آن زمان سیف الله دهکردی مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان در راس هیئت فوتبال خوزستان بود و توانست چنین مراسمی برگزار کند. اکنون نیز شاهد برگزاری این مراسم از سوی هیئت فوتبال هستیم به همین دلیل این مراسم را باید به فال نیک گرفت.فرامرز کیانی زاده تصریح کرد: سال گذشته در فوتبال خوزستان ۲۰ لیگ فوتبال در رده ها و بخش های مختلف برگزار شده است و علاوه بر آن ۷۸ تیم ما در رده های باشگاهی در لیگ های مختلف فوتبال کشور فعالیت کردند که این امر نشان می دهد توسعه فوتبال در خوزستان بسیار بالا بوده است.
برترین های فوتبال خوزستان
وی ادامه داد: از سویی دیگر، علاوه بر تیم ملی فوتبال بزرگسالان، بازیکنان خوزستانی در همه رده های تیم های ملی فوتبال در بخش بانوان و آقایان حضور پرشماری دارند که این امر باعث می شود ما در آینده شاهد درخشش جوانان فوتبال خوزستان باشیم.کیانی زاده همچنین تصریح کرد: هیئت فوتبال استان خوزستان نیز در سال ۱۳۹۳ با امتیاز ۹۰۰ به عنوان برترین هیئت فوتبال در میان سایر استانهای کشور معرفی شده است که این امر نوید بخش حرکت رو به جلوی فوتبال در استان است.لزوم توجه به توسعه فوتبالرئیس هیئت فوتبال استان خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: متاسفانه فوتبال خوزستان به علت قرار گرفتن در کانون هشت سال دفاع مقدس، با عقب ماندگی هایی مواجه شده که هم اکنون بعد از سپری شدن چندین سال با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته در حال بازگشت به دوران باشکوه گذشته خود است.
برترین های فوتبال خوزستان
کاظم طالقانی عنوان کرد: خوزستان، استان حساسی است که فعال کردن رشته های ورزشی به خصوص فوتبال در آن و جذب جوانان به فعالیت های ورزشی باعث کاهش بسیاری از انحرافات اجتماعی می شود به همین دلیل، انتظار دارم مسئولان نگاه ویژه ای به توسعه فوتبال در استان داشته باشند. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن