تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: خودم را صد درصد مقصر می‌دانم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قلعه نویی: خودم را صد درصد مقصر می‌دانم
کد خبر: ۴۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ - 13 May 2015


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه خودش را در نتایج این تیم صد درصد مقصر می‌داند، در واکنش به صحبت‌های رئیس هیات مدیره استقلال، گفت: آقای نجف نژاد به مسائل باشگاه اشراف ندارد.


به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه چرا با وجود تاکید‌هایش در نیم فصل اول مبنی بر قهرمانی استقلال در این فصل، اظهار کرد: دلیل عمده این مسئله، سرمربی است. طبیعی است وقتی کسی مسئولیت فنی یک تیم را قبول می‌کند، نتایج هم به پای او نوشته شود. من خودم را صد درصد مقصر می‌دانم.


وی در واکنش به صحبت‌های رضا حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال در بازی با تراکتورسازی راه می‌رفتند، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. این یک نظر غیر فنی است. بازیکنان ما تا جایی که توانستند، دویدند. ما اشتباهات فردی داشتیم ولی هیچ کدام از بازیکنان راه نرفتند و با تمام وجود بازی کردند. 


سرمربی استقلال درباره بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این بازی، بازی با انگیزه‌هاست. هر تیم می‌تواند با بردن یا باختن خاطرات خوب یا بدی را برای هوادارانش رقم بزند. امیدوارم استقلال مثل بازی با تراکتورسازی، خوب و منطقی بازی کند. در آن مسابقه ما یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم ولی توپهایمان گل نشد!


قلعه نویی از تشکیل نشدن جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که قرار بود امروز برگزار شود، اظهار بی اطلاعی کرد.


وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر تشکیل جلسه‌اش با چند بازیکن با تجربه استقلال پیش از شروع تمرین امروز، یادآور شد: جلسه درباره دربی بود. به هر حال دربی برای بازیکنان بزرگ است و اگر آنها آرامش داشته باشند، می‌توانند به تیم کمک کنند.


سرمربی استقلال در ادامه درباره اظهارنظر پورحیدری مبنی بر اینکه بهتر است قلعه نویی یکسال از استقلال دور باشد و صحبت‌های مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه درباره اینکه استقلال برای قهرمانی بسته نشده است، گفت: یکی از ابزارهای قهرمانی، مسائل مالی است. من نمی‌دانم که آیا نجف نژاد به مسائل مالی باشگاه اشراف دارد یا نه، ولی اگر بازیکنان مورد نظر من جذب می‌شدند، تیم می‌توانست قهرمان شود. هر موقع که تیم می‌بازد، این اظهار نظرها زیاد می‌شود.


قلعه نویی همچنین درباره اینکه نجف نژاد عنوان کرده بود اگر استقلال پیروز می‌شد، سر موقع پول بازیکنان پرداخت می‌شد، اظهار کرد: قوانین سازمان لیگ مشخص کرده که هنگام عقد قرارداد، تا نیم فصل، اواسط نیم فصل دوم و پایان فصل چقدر باید به بازیکنان پول داده شود. چرا آن موقع که ما نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم و برای 48 ساعت صدرنشین شدیم، پول ندادند؟ به نظرم نجف نژاد به مسائل مالی اشراف ندارد.


وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیبت کرار جاسم در تمرین امروز استقلال و در آستانه دربی، خاطرنشان کرد: این مسئله به خاطر مشکلات مالی است. 


قلعه نویی درباره اینکه آیا به کرار در دربی بازی خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. باید ببینیم چه می‌شود.


سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور وحید طالب لو در درون دروازه استقلال مقابل پرسپولیس، گفت: اجازه بدهید این دو، سه روز هم بگذرد و بعد همه چیز مشخص می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن