تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون نخست وزیر عراق: خواستار ادامه کمک های ایران در جنگ علیه تروریسم هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون نخست وزیر عراق: خواستار ادامه کمک های ایران در جنگ علیه تروریسم هستیم بغداد- ایرنا- معاون نخست وزیر عراق روز سه شنبه در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان، ضمن تشکر از کمک های ایران به کشورش در جنگ علیه تروریسم، خواستار ادامه این کمک ها شد.


روژ نوری شاویس به علی ربیعی که برای یک سفر رسمی در بغداد به سر می برد، گفت: امروز مسأله اصلی عراق، تروریسم و مقابله با آن است و ما خواستار استمرار حمایت های ایران از بغداد در جنگ علیه تروریسم هستیم.
معاون نخست وزیر عراق، جنگ علیه داعش در عراق را فرصتی دانست تا تفاوت ها مشخص شود و مردم عراق بدانند که چه کسانی دوستان واقعی این کشور بوده و در لحظات حساس در کنارشان قرار می گیرند.
نوری شاویس، روابط ایران و عراق را روابطی ثابت و پایدار دانست و اظهار داشت: ما امیدواریم این روابط همواره استمرار یابد.
وی با اشاره به تجربیات ایران در زمینه های تأمین اجتماعی، اشتغال و سیاست های حمایتی و توجه به طبقات پایین جامعه، اضافه کرد: وزارتخانه های کار دو کشور ضروری است در زمینه تبادل تجربیات همکاری های جدی داشته باشند.
معاون نخست وزیر عراق در امور اقتصادی به این نکته نیز اشاره کرد که عراق می تواند از تجربه های ایران در این خصوص بهره مند شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از مذاکرات و نیز امضای یک بیانیه با همتای عراقی خود، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال تجربه و همکاری های مشترک بویژه در بخش های مهندسی و فنی و نیز صنعتی، از جمله صنعت دارو، سیمان، فنی و حرفه ای و همچنین در اختیار قراردادن تجربه های مربوط به قانون گذاری در زمینه تدوین قانون و نظام بیمه ای، اعلام کرد.
علی ربیعی در این دیدار با توجه به شرایط منطقه و تحولات جاری، بر ضرروت عمق بخشیدن به روابط و پیوندهای راهبردی دو کشور تأکید کرد.
خاورم*1*1770*1504






22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن