تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان با برتری مقابل البرز در یک قدمی صعود قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان / همدان با برتری مقابل البرز در یک قدمی صعود قرار گرفت همدان- ایرنا- تیم منتخب همدان در نخستین دیدار از گروه یک مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور با برتری مقابل تیم منتخب البرز در یک قدمی صعود قرار گرفت.


به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر سه شنبه در حضور 500 تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار شد، تیم همدان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.
گل های این بازی به ترتیب در دقیقه هفت جلال جباری و حمید امیدی دقیقه 70 برای پیشکسوتان همدان و دقیقه 45 بهروز پرورش خواه از نقطه پنالتی برای پیشکسوتان البرز گلزنی کردند.
تیم پیشکسوتان همدان در این بازی با ترکیب محمدرضا حجتی، حجت الله دستنبو، عبدالرضا بخشی، علی آقامحمدی، حسن زارعینی (دقیقه 57- حمید امیدی)، محمد مظهری، محمد بهگندم، حبیب قاسمی (دقیقه 63- حسن ترابیان)، حسین سلیمانی سالمند (دقیقه 50- محمد اخلاصیان)، جلال جباری و سهراب طلایی منش (دقیقه 70 - کمال عربیان) حضور یافت.
ترکیب تیم پیشکسوتان البرز در این بازی را نیز سعید بازرگانی (دقیقه 60 - مهدی داور)، سعید آوریده، علی سیاحتی پور، پیمان هادی قنوات، بهروز پرورش خواه، داراب مهدی بابادی، ابوتراب صیادی، غلامرضا اوسیوند، سیدحسن سیدنعمه، ستار آرامدن (دقیقه 70 - عبدالرضا دارابی) و سیدحسین ناظریان تشکیل دادند.
قضاوت این بازی را ایمان شهابعلی با کمک عیسی کوراوند و مازیار معتمدنیا عهده داشتند.
در این دیدار پر برخورد سعید بازرگانی در دقیقه 60 و بهروز پرورش خواه در دقیقه 70 از تیم پیشکسوتان البرز از بازی اخراج شدند.
تیم همدان با این پیروزی سه امتیازی شد و موقت در صدر جدول قرار گرفت.
در گروه یک این رقابتها تیم های تهران، البرز و همدان هم گروه هستند.
براساس برنامه و از ساعت 17 فردا چهار شنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم های تهران و البرز دیدار می کنند و روز پنجشنبه تیم های تهران و همدان آخرین دیدار از این گروه را برگزار می کنند.
ایرج نظری ناظر داوری این دوره از رقابت ها است و براساس قوانین اجرایی تیم ها پس از تساوی باید ضربه پنالتی بزنند تا در روز پایانی رقابتها و در صورت هم امتیاز شدن تیم ها، پیروزی در پنالتی ها محاسبه شود.
این رقابت ها در دو وقت 35 دقیقه ای برگزار می شود و هر تیم مجاز به هفت تعویض است.
مسابقات لیگ برتر پیشکسوتان با حضور 14 تیم برتر کشور از امروز سه شنبه در چهار گروه به میزبانی چهار استان کشور آغاز شده است.
از هر گروه تیم های اول و دوم به دور بعد صعود خواهند کرد.
7520/6993



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن