تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد مجوز جديدي براي تاسيس چايخانه در مشهد صادر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۱۶ب.ظ)
معاون دادستان مشهد مقدس: نبايد مجوز جديدي براي تاسيس چايخانه در مشهد صادر شود موج- معاون دادستان مشهد مقدس گفت: در حال حاضر بيش از ۲۰۰ چايخانه در مشهد مقدس فعال هستند و درخواستي که از اتاق اصناف داريم اين است که در اين زمينه و براي مقابله با آسيب‌هاي احتمالي مجوز جديدي صادر نشود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عندليب ظهر امروز در نشست خبري «کارگروه سلامت و امنيت غذايي در مشهد مقدس، اظهار داشت: امروز مصرف دخانيات و قليان به عنوان يکي از مهمترين ريشه‌هاي جرايم اجتماعي به ويژه از سوي قشر جوان و نوجوان جامعه شناخته مي‌شود و بايد اقدامات لازم در دو بخش پيشگيري و برخورد با اين جرائم از طريق فرهنگ سازي انجام پذيرد.
وي با بيان اينکه برخورد با واحدهاي عرضه غيرمجاز قليان در مشهد مقدس همواره در دستور کار قرار داشته است تاکيد کرد: از ابتدا در اين زمينه دادستاني مشهد مقدس دغدغه لازم را داشته است و از سال 85 به صورت جدي با اين پديده برخورد کرده‌ايم.
عندليب اظهارداشت: علاوه بر اين موقعيت مکاني برخي از اين مراکز، به سبب دور از چشم بودن به مکاني براي تجمع و بعضا اعمال و ارتباطات غيرتعريف شده مبدل شده و همين مساله حساسيت برخورد با آنها را دوچندان مي‌کند.
وي گفت: کارگروه سلامت با همکاري فرابخشي و حضور دستگاه‌هاي مختلف مرتبط با اين مساله در استان ايجاد شده و اقدامات بسيار مناسبي نيز در زمينه برخورد با اين مراکز در يک سال اخير انجام شده است.
معاون دادستان عمومي و انقلاب مشهد مقدس تاکيد کرد: در حال حاضر بيش از 200 چايخانه در مشهد مقدس فعال هستند و درخواستي که از اتاق اصناف داريم اين است که در اين زمينه و براي مقابله با آسيب‌هاي احتمالي مجوز جديدي صادر نشود.
عندليب با اشاره به اين که رويکرد مجوزهاي جديد بايد به سمت رستوران و چايخانه سنتي باشد تاکيد کرد: اقدامات نظارتي در زمينه توتون و تنباکوي مصرفي در اين مراکز نيز بايد تشديد شود.
وي علت اين مساله را وارداتي بودن بخش عمده اين مواد دانست و گفت: اداره دخانيان بايد نظارت بيشتري بر اين مساله داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن