تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان غربی رتبه برتر رشته اتومبیلرانی آفرود کشور را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آذربایجان غربی رتبه برتر رشته اتومبیلرانی آفرود کشور را کسب کرد ارومیه – ایرنا - رییس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آذربایجان غربی از کسب رتبه برتر کشوری در رشته اتومبیلرانی آفرود این استان در ارزیابی فدراسیون خبر داد.


رسول حبیب زاده روز سه شنبه در حاشیه مجمع سالیانه هیات اتومبیل رانی و موتورسواری استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلات موجود فعالیت بسیار قابل قبولی طی 18 ماه گذشته در استان انجام گرفته است و این مقام برای نخستین بار از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور به این استان داده شده است.
وی اظهار کرد: کسب یک مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی در مسابقات آفرود کشور، راه اندازی پیست اتومبیلرانی آفرود در بوکان و آغاز احداث پیست آفرود در چایپاره در مدت کمتر از دو سال فعالیت از جمله شاخص های استان برای کسب عنوان برتر کشور است.
حبیب زاده ادامه داد: پیشرفت حاصله و اعتماد فدراسیون به هیات اتومبیلرانی استان موجب شده که سهمیه میزبانی راند چهارم مسابقات کشور را به این استان واگذار کنند.
وی توجه هیات به ورزش بانوان را بسیار چشمگیر عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی برای 20 بانوی اتومبیلران جهت کسب کارت درجه 3 داوری، 17 نفر برای کسب کارت درجه 2 داوری و اعزام چهار داور برای کسب کارت بین المللی از جمله اقدامات هیات است.
حبیب زاده از برگزاری مسابقات آفرود شمالغرب کشور به میزبانی بوکان خبر داد و افزود: این مسابقات روز یکم خرداد ماه سال جاری با حضور ورزشکاران برتر کشور برگزار می شود.
حبیب زاده با ابراز تاسف از عدم همکاری هیات ارومیه با هیات استان و ضربات حاصله از آن گفت: رییس هیات اتومبیلرانی ارومیه بهمن ماه گذشته به دلیل ایجاد حاشیه های فراوان و تنش در بین فعالان این رشته عزل شده است.
وی گفت: هیات های شهرستانی بازوان توانمند هیات استان محسوب می شوند و نباید در اجرای امور محوله خلل ایجاد کرده و زیر پای ما سنگ اندازی کنند و می توان اذعان کرد که به جز ارومیه سایر هیاتهای شهرستانی همکاری خوبی با ما دارند.
وی اعتبارات هیات اتومبیلرانی استان را بسیار ناچیز اعلام کرد و افزود: کمک اداره کل ورزش و جوانان به هیات در سال گذشته 60 میلیون و امسال 50 میلیون ریال است که در این میان درآمدزایی هیات طی سال گذشته 140 میلیون ریال بوده است.
در مجمع سالیانه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان به جز نماینده هیات شهرستان ارومیه سایر روسای هیات های شهرستانی و مسولان کمیته های مختلف استان حضور داشتند.
رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان از دیگر غایبان این مجمع بودند.
7126/6008



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن