تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المیادین: قبایل یمنی جنگ فرسایشی در مرزهای عربستان آغاز کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: المیادین: قبایل یمنی جنگ فرسایشی در مرزهای عربستان آغاز کرده اند تهران - ایرنا - شبکه خبری المیادین در تحلیلی نوشت : رسانه ها از آغاز جنگ های فرسایشی قبایل یمن در مرزهای این کشور با عربستان خبر می دهند.


این شبکه خبری روز سه شنبه در مطلبی به قلم علی هاشم تحلیل گر این شبکه نوشت: با ادامه جنگ عربستان علیه یمن که افق روشنی از آینده آن نیز وجود ندارد، صبر قبایل این کشور به سر رسیده و جنگ های مرزی با نیروهای عربستانی را آغاز کرده اند.
هاشم افزود: حملات گسترده هوایی ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان علیه فقیرترین کشور عربی منطقه افزایش یافته و این حملات تاکنون هیچ نتیجه ای برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها غیر نظامیان قربانی این جنگ شده اند.
وی اضافه کرد که با شکست تهاجم نظامی به یمن باید در جستجوی راه حلی برای بحران این کشور بود.
المیادین افزود: هر موشکی که به یمن شلیک می شود، حادثه بزرگی اتفاق می افتد، شهروندان یمنی، کودکان، زنان و سالمندان کشته می شوند. دیروز تاریخ یمن در صعده به کلی ویران شد و مسجد امام هادی (ع) هدف موشکهای جنگنده های عربستانی قرار گرفت.
بمباران صعده از خطرناکترین مراحل حملات عربستان علیه یمن بود و به نظر می رسد که صعده از نظر راهبردی وضعیت ضاحیه در جنوب بیروت را برای سعودی ها دارد و آنان قصد دارند، این منطقه را به کلی از نقشه جغرافیا پاک کنند، همان طور که رژیم صهیونیستی در جنگ تابستان در سال 2006 تلاش کرد ضاحیه بیروت را از بین ببرد، ولی موفق نشد.
هاشم افزود: سازمان ملل خود را در مقابل حوادث یمن دست بسته یافته و جوناس فادرکلاو هماهنگ کننده امور انسانی در این سازمان تنها در بیانیه ای، کشتار صدها یمنی غیر نظامی و مجروح شدن هزاران نفر دیگر را محکوم کرد .
سازمان ملل در بیانیه ای که در باره جنگ یمن منتشر کرده، بمباران صعده را نقض قوانین بین المللی خوانده، به خصوص که مردم عادی به دلیل بحران سوخت، توانایی فرار از شهر را ندارند.
تحلیل گر المیادین اضافه کرد: مردم می پرسند که هدف عربستان از بمباران صعده چیست. نیمی از جواب ها این است که بمباران این منطقه به دلیل حضور انصارالله و آل الحوثی در این شهر است، اما نیم دیگر جواب را در پشت مرزهای یمن در مناطق جیران و نجران و دیگر مناطق مرزی عربستان نهفته می دانند، چرا که قبایل یمنی جنگی فرسایشی را علیه این کشور آغاز کرده اند و به نظر نمی رسد که این جنگ به این زودیها پایان یابد.
خاورم**1408**1651



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن