تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798750505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته نشده بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


برای جابه‌جایی قلعه‌نویی باید حرمتش حفظ شود؛
استقلال برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته نشده بود
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: به نظر من تیم امسال استقلال برای قهرمانی یا حتی کسب سهمیه در آسیا بسته نشده بود.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مقداد نجف نژاد، در مورد اینکه از لغو جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال هواداران این تیم نگران شده اند اظهار داشت: البته این جای نگرانی ندارد و هفته آینده جلسه تشکیل می شود اما نه تنها هواداران بلکه همه حق دارند که در مورد شرایط استقلال نگران باشند. سرمایه اول این باشگاه هواداران هستند. اتفاقات فوتبالی یک مسئله طبیعی است. حق استقلال بالاتر از این جایگاهی است که کسب شده است ولی در فوتبال گاهی هم اتفاقاتی رخ می دهد که شاید یک تیم نتواند به حقش برسد اما هواداران استقلال مطمئن باشند که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در استقلال نخواهند بود و فصل آینده استقلال متفاوتی خواهند دید.

وی در مورد این نظر که امیر قلعه نویی بهتر است از استقلال جدا شود، گفت: خیلی‌ها این روزها در مورد امیر قلعه نویی نظرهای متفاوتی می دهند اما اگر قرار به جابه‌جایی امیر قلعه نویی باشد حتما وظیفه اخلاقی ما است که حرمت او را نگه داریم. استقلال با قلعه نویی روزهای خوبی داشته و اگر او در استقلال باشد یا نباشد باید بدانیم که او از سرمایه های استقلال است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه نظر شخصی خودش در مورد ماندن یا رفتن قلعه نویی چیست گفت: من بعد از جلسه هیات مدیره نظرم را می گویم. من نمی توانم نظر شخصی بدهم و به عنوان یکی از مدیران باشگاه باید نظر بدهم.

نجف نژاد در پاسخ به این سوال که به عنوان رئیس هیات مدیره انتقادی نسبت به عملکرد کادرفنی دارد یا خیر گفت: ما قاعدتا از نتیجه ای که کسب کرده ایم ناراضی هستیم، حتما خود قلعه نویی هم ناراضی است. ما باید تمهیدات بهتری را به کار می گرفتیم.

وی در خصوص اینکه امیر قلعه نویی در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده برخی از بازیکنان مورد نیازش را به دلیل مشکلات مالی نتوانسته جذب کند گفت: ما همه یک خانواده هستیم و اگر موفقیت و شکستی حاصل می شود این برای همه این خانواده است. من باز هم می گویم به طور کلی باید تمهیدات بهتری از ابتدای فصل در نظر می گرفتیم. معتقدم تیم امسال استقلال برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته نشده بود.

وی در مورد اینکه آیا هیچ وقت در جلسات اعتراضی به این مسئله نکرده بود اظهار داشت: دیگر گذشته‌ها گذشته است. همان موقع صحبت هایی که باید مطرح می شد اعلام شده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد این انتقاد به وی که هیچ گاه در جلسات هیات مدیره نبوده است تاکید کرد: اینکه می گویند هیچ وقت در جلسات نبودم کم لطفی است. من در برخی جلسات به دلیل مشکلاتی که داشتم نبودم اما خوشبختانه فضای هیات مدیره استقلال به گونه ای بوده که همه چیز هماهنگ بوده و مدیرعامل هم فضای خوبی را ایجاد کرده بود و فکر نمی کنم نبود یک عضو هیات مدیره مشکلی ایجاد کرده باشد. ما آسیب شناسی های لازم را انجام داده ایم. برای آینده باید تصمیم گیری کنیم تا استقلال از این حالت در بیاید. البته ما خیلی هم شرایط بحرانی نداشتیم. تیم های بزرگتر از استقلال دچار مشکل می شوند اما نام شرایط بحرانی روی آنها نمی گذارند.

وی در مورد اینکه چرا استقلال امسال مشکل مالی داشت و چرا اسپانسر به دلیل بحث واگذاری اعلام کرده که پول نمی دهد گفت: استقلال کی مشکل مالی نداشته است؟ به هر حال این مسئله را ما خودمان با اسپانسر حل می کنیم.

نجف نژاد در مورد دربی و اینکه آیا برای مدیران استقلال این بازی اهمیت دارد یا خیر گفت: وقتی برای هوادار این بازی اهمیت دارد قطعا برای ما هم مهم است. البت من حساسیت های لجاجت بار این بازی را قبول ندارم اما قطعا برد و باخت در این بازی برایمان مهم است./فارس/110



۲۲/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن