تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر اخراجي حزب ملي فرانسه باز مي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
رهبر اخراجي حزب ملي فرانسه باز مي گردد موج - بنيانگذار و رهبر اصلي جبهه ملي فرانسه که چندي پيش توسط دخترش اخراج شد، قصد تاسيس يک حزب جديد دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، «ژان ماري لوپن»، بنيانگذار و رهبر اصلي 86 ساله جبهه ملي فرانسه، که توسط دخترش «مارين لوپن» اخراج شد، قصد دارد حزب جديدي تاسيس کند.
هفته گذشته عضويت ژان ماري لوپن در جبهه ملي فرانسه به حال تعليق درآمد و اعلام شد سه ماه ديگر درباره عنوان رياست افتخاري وي نيز در اين حزب راست افراطي تصميم گيري خواهد شود.
مارين لوپن به احتمال زياد قصد شرکت در انتخابات رياست جمهوري سال 2017 فرانسه را دارد. جبهه ملي فرانسه به دليل ناکارآمدي سياست هاي دولت فرانسوا اولاند، اخيرا مورد اقبال عمومي بيشتري در فرانسه قرار گرفته و احزاب ميانه رو به تکاپو افتاده اند تا مانع از قدرت يابي جبهه تندرو ملي در انتخابات آتي شوند.
لوپن در واکنش به تعليق شدندش گفته بود اين قدرنشاسي است و از اينکه رياست افتخاري جبهه ملي به نامش باشد شرم دارد.
اصلي ترين نقاط اختلافي ميان "مارين لوپن" و پدرش «ژان ماري لوپن» به موضوعاتي مانند مهاجرت، هولوکاست و استراتژي ها و تاکتي هاي حزبي و سياسي جبهه ملي باز مي گردد. در حوزه مهاجرت، مارين لوپن خواستار محدود کردن مهاجرت به فرانسه بوده و در مقابل، ژان مارين لوپن پدرش خواستار متوقف ساختن مهاجرت است. در عرصه تعاملات درون حزبي و برون حزبي در جبهه ملي، رويکرد مارين لوپن تا حدود زيادتري نسبت به پدرش بازتر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن