تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاستمداران یمنی: رییس جمهوری مستعفی و فراری دیگر مشروعیت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیاستمداران یمنی: رییس جمهوری مستعفی و فراری دیگر مشروعیت ندارد تهران - ایرنا- سیاستمداران یمنی در نشست مشورتی اعلام کردند: عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن دیگر مشروعیت ندارد.


شبکه خبری المیادین روز سه شنبه گزارش داد، سیاستمداران یمنی در این نشست حامیان بمباران های ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان را که خلاف قوانین بین المللی است ؛ خیانتکاران به کشورشان دانستند.
سیاستمداران یمنی در این نشست بر پایان مشروعیت رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن تاکید کرده و گفتند که در قانون اساسی یمن اجازه دخالت نظامی خارجی در امور یمن داده نشده است.
محمد الشامی یکی از سیاستمداران یمنی در این باره گفت: درخواست عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی برای دخالت نظامی کشورهای خارجی در یمن خلاف قانون اساسی بوده است.
در نشست مشورتی سیاستمداران و رهبران احزاب سیاسی یمن دو تصمیم گرفته شد اول این که هادی دیگر در یمن مشروعیت ندارد و دوم این که طرفداران وی باید محاکمه شوند.
محمد الحسنی افسر ارتش یمن در این باره گفت: هر یک از یمنی هایی که از دشمنان حمایت کنند در زمره دشمن یمن و خائن به حساب خواهند آمد.
با وجود نشست مشورتی سیاستمداران یمنی برای نجات کشورشان ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان همچنان به حملات خود علیه شهرها مبادرت کرده که نتیجه آن برجا گذاشتن صدها کشته و زخمی در میان مردم عادی بوده است.
المیادین در ادامه این گزارش افزود، تنها در دو روز گذشته هواپیماهای ائتلاف با 130 بار پرواز مناطق مسکونی در صعده در شمال یمن را بمباران کردند که در نتیجه آن صدها غیر نظامی کشته شدند.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی به جز عمان و پشتیبانی آمریکا حملات سهمگینی را از 6 فروردین علیه یمن آغاز کرد که تا کنون نزدیک به دو هزار یمنی به شهادت رسیده و نزدیک به 7 هزار تن زخمی شده اند.
خاورم**1408**1566



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن