تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803603133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرینات تیم ملی قایقرانی جوانان به دریاچه زریبار مریوان انتقال یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تمرینات تیم ملی قایقرانی جوانان به دریاچه زریبار مریوان انتقال یافت مهاباد - ایرنا - سرمربی تیم قایقرانی جوانان ایران گفت: پس از مخالفت مسوولان سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی با تمرین این تیم در دریاچه سد مهاباد تمرینات این تیم در این شهرستان تعطیل شد و به دریاچه زریبار مریوان در استان کردستان انتقال یافت.


طاهر کبوتری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران در ادامه مرحله سوم تمریناتشان برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی در شهرستان مهاباد به سر می بردند و قرار بود تمرینات این تیم در این مرحله در دریاچه سد مهاباد ادامه پیدا کند که با مخالفت و عدم صدور مجوز توسط سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی تمرینات این تیم در این شهرستان تعطیل شد.
وی اضافه کرد: با دعوت و همکاری مسوولان استان کردستان ادامه اردوی تیم ملی در دریاچه زریبار مریوان برگزار می شود و تا اعزام به مسابقات در این دریاچه ادامه پیدا می کند.
دریاچه زریبار در فاصله سه کیلومتری غرب شهر مریوان، در استان کردستان و در ارتفاع 1285 متری از سطح دریا واقع شده، طول دریاچه پنج کیلومتر و عرض آن حدود 1٫6 کیلومتر و حداکثر عمق آن 5.5 متر است.
کبوتری گفت: عدم همکاری سازمان آب منطقه ای با این تیم باعث شد تا اردوی تیم ملی با سه ماه تاخیر برگزار شود که قایقرانان باید برای جبران زمان از دست رفته خود، تمریناتشان را به صورت فشرده تر ادامه دهند.
سرمربی تیم قایقرانی جوانان ایران گفت: دریاچه زریبار مریوان نیز برای انجام تمرین های این تیم از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و اعضای تیم نیز با روحیه بسیار عالی در این اردو حضور دارند.
وی گفت: این اردوها برای شرکت شایسته قایقرانان ایرانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که تیرماه در چین و مسابقات جهانی 2015 که مردادماه در برزیل برگزار می شود تدارک دیده شده است.
وی یادآوری کرد: مهاباد در سال 86 نیز میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی بود که به دلیل شرایط مناسب آن مجددا از سوی این فدراسیون به عنوان محل اردوی تمرینات تیم جوانان انتخاب شده بود.
سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی اعلام کرده بود که به دلیل آلودگی احتمالی آب دریاچه مهاباد که مصرف آب شرب دارد بوسیله قایق های پارویی مورد استفاده تیم ملی قایقرانی مجوز استفاده از آب این دریاچه را برای تمرینات این تیم را نمی دهد.
سد مهاباد دارای 197 میلیون مترمکعب ظرفیت اسمی و 172 میلیون مترمکعب ظرفیت مفید است که علاوه بر تامین آب شرب شهر 136 هزار نفری مهاباد بیش از 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را نیز زیر پوشش قرار می دهد.
این سد در جوار شهر مهاباد واقع شده و به دلیل شرایط و موقعیت مکانی آن از سوی کارشناسان بهترین محل برای برگزاری اردو و تمرینات قایقرانی به شمار می رود.
3020/6185/6008



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن