تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی علوم و فناوری نانو در پیام نور جهرم برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
همایش ملی علوم و فناوری نانو در پیام نور جهرم برگزار می شود

محمد قناعتیان رئیس پیام نور جهرم


شناسهٔ خبر: 2578839 - سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
استانها > فارس

شیراز- همایش ملی علوم و فناوری نانو ،آموزش و کاربرد آن در دانشگاه پیام نور جهرم برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، رئیس سومین همایش ملی علوم و فناوری نانو ،آموزش و کاربرد آن اظهارداشت: این همایش ملی به میزبانی دانشگاه پیام نور جهرم و در روزهای پنج شنبه وجمعه 24 و25 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دکتر محمد قناعتیان افزود: تعداد 161 مقاله از طریق دبیرخانه همایش دریافت شده که 34 مقاله بصورت ارائه شفاهی و 100 مقاله نیز بصورت پوستر در روزهای برگزاری همایش در دانشگاه پیام نور جهرم ارائه می شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این همایش 2 کارگاه تخصصی در حوزه نانو با عناوین سنتز نانو ذرات به روش سل ژل و کارگاه تئوری سنتز گرافن توسط دکتر سیامک پیلبان دکترای نانو فیزیک از دانشگاه مالایا مالزی در روز 5 شنبه و کارگاه روشهای تهیه نانو مواد ذرات مغناطیسی اکسید آهن توسط دکتر صدیقه کامران دکترای شیمی تجزیه از دانشگاه شیراز و عضو هیئت علمی دنشگاه پیام نور جهرم در روز جمعه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور جهرم همچنین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نانو در حاشیه برگزاری این همایش خبرداد و تصریح کرد  مراسم افتتاحیه این همایش با حضور پژوهشگران در حوزه نانو و دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در روز پنج شنبه ساعت 10صبح در سالن علامه امینی شهرستان جهرم برگزار می شود.

دکتر قناعتیان با اشاره به کاربرد فراوان علوم و فناوری نانو در جهان گفت: کلیه دانشجویان مخصوصاً دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در فضای مساعد پژوهشی که در اختیار دارند باید بیش از پیش به تحقیق و پژوهش در عرصه نانو و تکنولوژی بپردازند.        
 
 










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن