تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805656907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه‌های استفاده از ناوگان عمومی کاهش یابد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هزینه‌های استفاده از ناوگان عمومی کاهش یابد
کد خبر: ۴۹۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 12 May 2015


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس علت اصلی آلودگی هوا را اجرایی نشدن طرح‌های ارایه شده برای بهبود وضعیت هوا خواند و بر ضرورت نظارت دقیق متولیان بر طرح‌های کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، نظارت دقیق و منسجم متولیان و همکاری همه سازمان‌ها را در اجرای هرچه سریعتر طرح تقسیم خودروها بر اساس میزان آلایندگی در تهران، مهم عنوان کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، علت عدم موفقیت طرح‌های ارایه شده برای کاهش آلودگی هوای تهران را تعلل در اجرای آنها دانست وگفت: متاسفانه به دلیل عدم نظارت، برخی از این طرح‌ها به صورت کامل اجرا نمی‌شود لذا متولیان باید با نظارت بیشتر در جهت اجرای کامل این طرح‌ها تلاش کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه هر طرحی که باعث کاهش آلودگی زیست محیطی و صوتی در تهران شود باید از آن حمایت شود، گفت: به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از هر طرحی که باعث کاهش آلودگی هوای تهران و روان شدن ترافیک شود با جدیت حمایت می کنیم.

عزیزی با تاکید بر نظارت مستقیم و تشدید ضوابط معاینه فنی خودروها، تصریح کرد: برای کاهش آلودگی هوای تهران بهتر است این مهم به صورت استاندارد انجام شود .

وی با انتقاد از تردد خودروهای غیراستاندارد و فرسوده در سطح شهر تهران، تصریح کرد: باید برای کاهش آلودگی هوای تهران به خودروهایی که از استانداردهای زیست محیطی لازم برخوردار نبوده و باعث افزایش آلودگی هوا می شوند اجازه تردد داده نشود.

رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، ادامه داد: دولت و سازمان محیط زیست برای رفع معضل آلودگی هوای تهران باید به خودروهای های تک سرنشین  کمتر اجازه تردد داده شود چون این رانندگان با رانندگی غلط و عدم رعایت مقررات عبور و مرور، ترافیک شدید ایجاد می کنند که منجر به افزایش دود می گردد و به آلودگی هوا دامن می زنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تردد بی‌ضابطه موتورسیکلت‌ها، در سطح شهرتهران، تصریح کرد: متاسفانه این موتورسیکلت ها به خاطر عدم نظارت درست از طرف متولیان حتی در گذرگاه ها، تونل ها و مناطق طرح ترافیک بدون رعایت مقررات  به سهولت عبور می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ساماندهی موتورسیکلت‌ها در کلانشهر تهران، گفت: نباید به موتورسیکلت‌ها اجازه تردد در هر نقطه‌ای از سطح شهر داده شود چون آلودگی صوتی و زیست محیطی زیادی ایجاد می کنند، لازم است راهنمایی و رانندگی برای کاهش  آلودگی هوای تهران، نظارت بیشتری بر تردد موتورسیکلت ها داشته باشد.

وی با تاکید بر از رده خارج کردن موتورسیکلت‌های بنزینی در شهر تهران، ادامه داد: به خاطر اینکه موتورسیکلت‌های بنزینی نقش مهمی در افزایش آلودگی هوای تهران دارند باید موتورسیکلت های برقی جایگزین موتورسیکلت های بنزینی شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از فروش طرح ترافیک در کلانشهر تهران، گفت: طرح های ارائه شده برای  روان شدن ترافیک و کاهش آلودگی هوای تهران  در صورتیکه عدالت و نظارت در آن رعایت شود بسیار حائزاهمیت است هر چند فروختن این طرح به برخی از افراد در شرایط اضطرار ایرادی ندارد ولی فروش آن به افراد عادی خیلی ضروری و لازم نیست.

عزیزی با تاکید بر برخورد قانونی با آلوده کنندگان هوای تهران، تصریح کرد: برای کاهش آلودگی هوای تهران  قانون باید با متخلفانی که به هر نحوی در آلودگی این کلانشهر نقش دارند به شدت برخورد کند و متخلفان را به اشد مجازات برساند.

وی، با ابراز تاسف از آمار بالای مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا، گفت: متاسفانه به خاطر این معضل سالیانه در تهران چندین هزار نفر جان خود را از دست می دهند لذا مادامی که آلودگی هوا در این شهر به قوت خود باقی است و متولیان برای رفع آن چاره ای نیندیشند تعداد بیشتری از شهروندان جان خود را بر اثر بیماریهای قلبی عروقی، تنفسی و سکته های مغزی از دست خواهند داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،  با انتقاد از عدم برنامه ریزی مناسب برای کاهش تردد در تهران،‌ بیان کرد: چون برنامه ریزی منسجم و دقیقی از طرف متولیان برای کاهش تردد در شهر تهران تعریف نشده است لذا جمعیت زیادی از شهرستان‌ها و اتباع  خارجی غیرمجاز به سوی این کلانشهر روانه می شوند بنابراین برای جلوگیری از کاهش مهاجرت و آلودگی هوای تهران باید این عبور و مرورها ساماندهی و قانونمند شوند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر افزایش وسائط نقلیه و ناوگان عمومی در کلانشهر تهران، گفت: به خاطر بهبود وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی از شهرداری تهران تشکر می‌کنیم ولی متاسفانه هنوز آن طور که باید و شاید این وسائط جوابگوی جمعیت تهران نیست لذا دولت باید بدهی و سهم خود را به شهرداری در راستای گسترش ناوگان عمومی به خصوص مترو پرداخت کند، متاسفانه در سالهای گذشته به خاطرسیاست بازی دولت از پرداخت سهم و بدهی خود سرباز زد در حالیکه نباید به خاطر مسائل سیاسی مردم متضرر شوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،با تاکید بر اینکه هزینه های استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در شهر تهران باید کاهش یابد، تصریح کرد: به خاطر کاهش آلودگی هوا باید هزینه های استفاده از وسائط نقلیه در کلانشهر تهران کاهش و از سوی دیگر برخوردها با  خودروهای خصوصی و تک سرنشین شدت یابد که صاحبان این خودروها مجبور به استفاده از وسائط نقلیه شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن