تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایی که رئال مادرید به بارسلونا غبطه میخورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جایی که رئال مادرید به بارسلونا غبطه میخورد
رئال مادرید و بارسلونا تا بدینجا هر کدام 107 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند و از این حیث با یکدیگر برابری می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با این حال اگر به آمار گلزنی این دو تیم در دو ماه گذشته نگاه کنیم، متوجه افت محسوس رئال و اوجگیری یکباره بارسلونا خواهیم شد. رئال مادرید مدت ها عنوان بهترین خط آتش اسپانیا را به تنهایی یدک می کشید اما با افت گرت بیل و کریم بنزما و تا حدودی رونالدو، از ماه فوریه به بعد، این بارسلونا بود که به یمن درخشش مسی، سوارز و نیمار، آمار گلزنی خود را بهتر کرد و در پایان هفته 36، به رئال مادرید رسید.

کریستیانو رونالدو با زدن 42 گل، به تنهایی39 درصد گل های رئال را به ثمر رسانده است؛ در حالیکه کریم بنزما با زدن 16 گل و بیل با زدن 13 گل، در مجموع 26 درصد گل های تیمشان را وارد دروازه حریفان کرده اند. اگر این آمار را با مسی و دو مهاجم کناری اش در بارسلونا یعنی نیمار و سوارز مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که بارسلونا از درخشش این سه بازیکن چه سودی برده است.

مسی 40 گله، 37 درصد گل های بارسا را به ثمر رسانده است.همچنین نیمار با زدن 22 گل و سوارز با زدن 16 گل، در مجموع 10 گل بیشتر از دو مهاجم کناری رونالدو یعنی بیل و بنزما به ثمر رسانده اند. بی دلیل نیست که بارسلونا توانست فاصله 4 امتیازی خود از رئال را به فاصله 45 روز جبران کرده و حالا 4 امتیاز بالاتر از این تیم در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد.

گرت بیل ماه فوریه را به زدن 3 گل متوالی در لالیگا شروع کرد اما آخرین گل او به برتری 9-1 رئال بر گرانادا بر می گردد. اینجا جایی است که رئال مادرید به بارسلونا غبطه می خورد. اگر بیل و بنزما و حتی رونالدو همان روند گلزنی خود در سال 2014 را در 2015 نیز ادامه می دادند، بعید بود که رئال صدر جدول را به بارسلونا واگذار کند.رونالدو در 4 ماه انتهایی سال 2014، 25 گل و با شروع سال جدید میلادی، 17 گل به ثمر رسانده است. آمار گلزنی او در قیاس با مسی در سال 2015، 10 گل پایین تر است.

بارسلونا همچنین با دریافت تنها 19 گل در 36 بازی، همچون تمام فصول گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارد. رئال مادرید 15 گل بیش از بارسلونا دریافت کرده است. رئال در سالیان اخیر معمولا عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کرده است ولی بارسلونا در این فصل توانست ضمن حفظ قدرت خود در خط دفاعی، آمار گلزنی خود را نیز به رئال مادرید نزدیک کند.


17:34 1394/02/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن