تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سلماس: ایران اسلامی تنها پشتیبان واقعی ملت یمن است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه سلماس:
ایران اسلامی تنها پشتیبان واقعی ملت یمن است
امام جمعه سلماس گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی تنها پشتیبان‌ واقعی یمن به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: ایران اسلامی تنها پشتیبان واقعی ملت یمن است



به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام سید‌محمد موسوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از امدادگران جوان هلال‌احمر این شهرستان، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی به‌معنای واقعی و در عمل ثابت کرده‌اند که حامی ملت یمن هستند.
وی با اشاره به تداوم یافتن جنایات دولت عربستان سعودی در به شهادت رساندن و مجروح ساختن مردم بی‌گناه یمن و اعمال ممنوعیت در ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به این کشور، گفت: ما شاهد از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی این کشور هستیم.
امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه دولت عربستان سعودی با حمایت و هدایت‌های آمریکای جهانخوار نسبت به این قبیل وحشی‌گری‌ها در خاک یمن مبادرت می‌کند، افزود: آل‌سعود بازیچه‌ای در دست ایادی استکبار جهانی به شمار می‌رود.
موسوی ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی برگزار شده در روز جمعه با هدف «اعلام حمایت از مردم یمن» خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همگام با سایر مناطق کشورمان با حضور در این راهپیمایی انزجار خود از اقدامات آل‌سعود را اعلام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی در طول اقدامات تأسف‌آور مانع ورود محموله‌های دارویی و غذایی به خاک کشور یمن می‌شود، اضافه کرد: تنها حامی این کشور در چنین شرایطی هلال‌احمر جمهوری اسلامی است که برای رساندن اقلام کمکی به مردم جنگ‌زده، تمام تلاش خود را می‌کنند.
وی همچنین ضمن ابراز تأسف از صدور حکم اعدام برای شیخ نمر، خاطرنشان کرد: تاریخ جدیدی مبنی بر 25 رجب برای اعدام این عالم و مبارز بزرگ شیعه در نظر گرفته‌اند، به‌ طوری‌ که این حکم غیرانسانی قلب همه مسلمانان جهان را به درد می‌آورد.
امام جمعه سلماس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز «لغو لایحه کاپیتولاسیون» قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: لغو این لایحه و جلوگیری از استمرار در اجرای بندهای ظالمانه آن بعد از پیروزی انقلاب تحقق یافت.
موسوی با اشاره به اینکه در صورت مطالعه تاریخ می‌توان به نمونه‌های زیادی از ظلم آمریکا و سایر کشورهای غربی بر کشورمان آگاه شد، یادآوری کرد: باید از اعتماد صرف به سران این کشورها در مذاکرات هسته‌ای پیش‌رو پرهیز شود.
انتهای پیام/61002/ن/ق30

94/02/21 - 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن