تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منوچهری: از قهرمان لیگ خوشحال تر هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منوچهری: از قهرمان لیگ خوشحال تر هستیم
راه‌آهن که تا چند روز پیش همه از سقوطش به لیگ یک صحبت می‌کردند، با کسب پیروزی های حساس در دو بازی اخیر ورق را برگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری مهاجم راه‌آهنی ها صحبت های جالبی در مورد شرایط فعلی تیمشان و همچنین استقلال انجام داد.

در اوج سختی گفتم راه‌آهن می‌ماند

خدا را شکر سایت ورزش سه به گونه ای است که همه مصاحبه بازیکنان را به شکل آرشیوی نمایش می‌ دهد و همه می‌ بینند که امین منوچهری از همان روز اول و اوج سختی ها در روزهایی که راه‌آهن 3، 4 گل می‌ خورد می‌ گفت به ماندن این تیم ایمان دارد. شرایط به نوعی شده بود که کل ایران و کارشناسان می‌ گفتند راه‌آهن افتاد اما ما باز هم می‌ گفتیم کار نشد ندارد و اگر با تمام وجود کار کنیم مشکلات حل می‌ شود.

فردا باز ما را مسخره می‌کنند

مدیران ورزشی باید قدر این قشر را بدانند. ما این مدت را به سختی گذراندیم خودم به شخصه یک هفته خواب و خوراک نداشتم. آنقدر استرس داشتم که رگ های مژک چشمش پاره شده؛ شاید کسی باورش نشود و خیلی ها هم بیایند سریال اولین سلطان و آخرین سلطان بسازند و فوتبالیست ها را مسخره کنند در حالی که ندانند ما چه استرس و فشاری رویمان هست. ما باید در شرایط سخت خانوادگی و فوتبالی به این فکر کنیم که چطوری می‌ توانیم تیم مان را نگه داریم، برای این مسائل ارزش قائل شوند. ما با این بردهایی که آوردیم از تیمی که قرار است قهرمان شود خوشحال تر هستیم زیرا با دست خالی به اینجا رسیدیم. جا دارد از آقای رحیمی تشکر کنم، آمدنش به راه‌آهن به ما دلگرمی داد و عشق و انرژی ای که مدیرعاملمان برای کمک به تیم داشت، تاثیر مثبت در تیم ما داشت.

هنوز خیالمان راحت نشده

خدا را شکر سرنوشتمان دست خودمان است، خیلی خوشحال شدیم توانستیم 3 امتیازی با پیکان را بگیریم و الان به دنبال سه امتیاز بازی با گسترش فولاد هستیم. هنوز خیالمان راحت نشده که بخواهیم گسترش را دست کم بگیریم چون آنها هم قطعا می‌ آیند تا ببرند.

اجازه بدهند برای تشویق استقلال به استادیوم می‌ روم

انشاالله که دربی روز پنجشنبه برگزار شود چون اگر به من اجازه بدهند به استادیوم می‌ روم و تیمم استقلال را تشویق می‌ کنم. دیروز که تیم خودمان برد از ته دل خوشحال بودم اما به محض اینکه از زمین بیرون آمدم، به دنبال این بودم که نتیجه بازی استقلال و تراکتور چه شده که متاسفانه شنیدم استقلال باخته و خیلی ناراحت شدم. هواداران واقعی باید از این تیم حمایت کنند. این فصل که تمام شد از فصل بعد هر کس که استقلالی است، چه هوادارش که باید تیم را تشویق کند و بازیکنی که باید 3 برابر تلاش کند. همه باید بکوشند برای موفقیت استقلال مدیران باید دلشان برای رنگ آبی، قدمت استقلال در آسیا بسوزد. به خدا خیلی از جوان ها تمام عشقشان و زندگی شان استقلال است، برای این چیزها ارزش قائل شد.

از بچگی نام استقلال را یدک می‌کشم

این را هم بدانید که در ادامه راه اتفاقات خوبی برای استقلال می‌ افتد. من چه در استقلال باشم چه نباشم این تیم را دوست دارم و هیچ موقع کارهایی که انجام نباید بدهم، نمی‌دهم. بعضی ها می‌ آیند و در صفحه مجازی می‌ گویند تو که فقط 6 ماه در استقلال بازی کردی، بحث 6 ماه و 6 سال نیست. باز هم می‌ گویم استقلالی بودن من به خاطر بازی کردنم دراین تیم نیست. دوست داشتن من علت دارد، علتش این است که می‌ دانم یکسری جوان مشکلات با پیروزی استقلال حل می‌کند. باز هم دست تک تک کسانی که از من انتقاد می‌ کنند را می‌ بوسم اما من از بچگی نام استقلال را یدک می‌ کشم. شاید هم هیچ وقت به استقلال برنگردم اما تا همیشه این تیم را دوست دارم.


15:30 1394/02/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن