تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطرات ناشی از ناامنی ؛ افغانستان را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده سازمان ملل: خطرات ناشی از ناامنی ؛ افغانستان را تهدید می کند کابل - ایرنا - "نیکلاس هیسم" نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان هشدار داد که اگر صلح در این کشور تامین نشود افغانستان دوام نمی آورد و خطرات جدی ناشی از ناامنی این کشور را تهدید خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، خبرگزاری "افق نیوز" دوشنبه به نقل از نیکلاس هیسم نوشت: سازمان ملل متحد باید برای پایان دادن به جنگ های جاری در افغانستان تلاش کند تا صلح در این کشور برقرار شود.
نیکلاس هیسم گفته است که کشورهای کمک کننده غربی که اکنون نیروهای افغان را کمک می کنند تا زمان نامحدود به کمک هایشان ادامه نخواهند داد و تا زمانی که این کمک ها ادامه دارد باید صلح در افغانستان برقرار شود.
نماینده ویژه سازمان ملل متحد تاکید کرده است که هم اکنون کمک های جامعه جهانی به افغانستان نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته و اگر سازمان ملل متحد هم کمک هایش به این کشور را کاهش دهد افغانستان با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
چند ماه پیش سازمان ملل متحد هشدار داده بود که به علت نداشتن بودجه کافی، کمک های این سازمان به افغانستان کاهش خواهد یافت.
وی گفته است که همکاری این سازمان در بخش های مختلف در افغانستان ادامه خواهد یافت با وجود آنکه ادامه جنگ و ناامنی روند کمک رسانی به مناطق مختلف این کشور را با مشکل مواجه کرده است.
با اعلام عملیات بهاری طالبان تحت نام "عزم" ناامنی ها در سراسر افغانستان افزایش یافته و تلفات غیرنظامیان به گونه نگران کننده ای رو به افزایش است.
با وجود آنکه دولت افغانستان اطمینان می دهد که طالبان تاب مقاومت در برابر نیروهای افغان را ندارد اما مردم این کشور نیز از افزایش ناامنی ها نگران هستند.
آساق*5*291**1392



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن