تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی گیر فردیسی قهرمان رقابت های کشتی آزاد آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشتی گیر فردیسی قهرمان رقابت های کشتی آزاد آسیا شد فردیس-کرج-ایرنا-رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس گفت که علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی در رقابت های کشتی آزاد قهرمان آسیا شد.


مهدی محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در دوحه قطر برگزار شد، علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی، که مدال طلای جوانان جهان را در سال گذشته از آن خود کرده بود، در وزن 86 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف ژاپنی در دیدار فینال به مدال طلای این دوره از رقابت ها دست یافت .
وی بیان کرد: علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقتدرانه و با نتیجه 9 بر صفر مقابل عظمت دولت بیکوف، نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014، به پیروزی رسید.
محبی گفت: کریمی در نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 5 مقابل امید جان عثمان اف، قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازی های آسیایی از ازبکستان به پیروزی رسید و فینالیست شد.
وی افزود: مرد طلایی کشتی ایران در وزن 86 کیلوگرم که برای اولین بار به طور رسمی در رده سنی بزرگسالان کشتی می گرفت، در دیدار فینال نیز با نتیجه شش بر سه آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس ضمن تبریک به خانواده اش و جامعه ورزشی گفت: علیرضا کریمی متولد 1373 در ساکن شهرستان فردیس است که افتخارات فراوانی برای این شهرستان به ارمغان آورده است.
20 هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان فردیس فعالیت می کنند.ک/3
7413/1535



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن