تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814199949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز واگذاري 360 واحد مسكن مهر در بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
آغاز واگذاري 360 واحد مسكن مهر در بندرعباس موج - مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان از آغاز واگذاري 360 واحد مسکن مهر در بندرعباس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ماندانا مقدسي، مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان، با بيان اينکه روند واگذاري مسکن‌هاي تکميل شده مهر با سرعت در حال انجام است، افزود: پروژه 360 واحدي تعاوني پارس اطمينان جنوب واقع در شهرک پيامبر اعظم (ص) هم‌اکنون 99 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که براساس امتيازبندي تحويل متقاضيان مي‌شود.
وي افزود: پروژه مذکور از سال 89 آغاز شده که با تکميل محوطه‌سازي آن، به‌زودي آماده سکونت خواهد بود. وي به وضعيت انشعاب آب و برق واحدهاي اين تعاوني اشاره کرد و گفت: با همکاري شرکت توزيع برق و آب و فاضلاب، انشعاب‌هاي مذکور نيز قابل بهره‌برداري است.
مقدسي به مشخصات واحدهاي تکميل شده اشاره کرد و گفت: اين پروژه با زيربناي مفيد هر واحد 75 متر و داراي پارکينگ زير پيلوت و دو خوابه احداث شده است.
به گفته مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي، اين پروژه در قالب دو بلوک احداث شده که هر کدام داراي يک آسانسور به ظرفيت شش نفر با کيفيت مطلوب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن