تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردبیل، خراسان رضوی و تهران بیشترین مدالهای المپیاد ناشنوایان کشور را کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اردبیل، خراسان رضوی و تهران بیشترین مدالهای المپیاد ناشنوایان کشور را کسب کردند مشهد - ایرنا - استانهای اردبیل، خراسان رضوی و تهران تا پایان سومین روز المپیاد ورزشی ناشنوایان کشور بیشترین مدالها و عناوین برتری این المپیاد را به خود اختصاص دادند.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا استان اردبیل تاکنون با کسب 12 مدال طلا، دو نقره و دو برنز، خراسان رضوی با 9 طلا، چهار نقره و 10 برنز و تهران با 9 طلا، چهار نقره و چهار برنز تا پایان روز سوم المپیاد ورزشی ناشنوایان به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم جدول رده بندی رشته های ورزشی قرار گرفتند.
همچنین استانهای اصفهان، کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی، گیلان، مرکزی و کرمان هم عناوین چهارم تا دهم رشته های ورزشی را به خود اختصاص دادند.
در پایان مسابقات شنای مردان که با حضور 13 تیم و 48 شناگر برگزار شد، تیم تهران با 236 امتیاز اول شد و استانهای البرز، قم، یزد، اصفهان و فارس به ترتیب با 81، 72، 45، 44 و 36 امتیاز دوم تا ششم شدند.
در مواد پنج گانه مسابقات شنای المپیاد ناشنوایان کشور قاسم مقیسه و مهرداد کشاورز هر دو از تهران در ماده های 50 متر آزاد، 50 متر قورباغه، کرال پشت و پروانه مقام اول را کسب کردند.
در رقابتهای شنای بانوان هم که با شرکت هفت تیم و 15 شناگر برگزار گردید، استان خراسان رضوی با 50 امتیاز و آذربایجان شرقی با 21 امتیاز اول و دوم شدند و استان اصفهان و گلستان با 14 امتیاز به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند و اردبیل و مازندران نیز به ترتیب با هشت و شش امتیاز بر سکوهای پنجم و ششم جای گرفتند.
زهرا شیری و مینا رستاقی به ترتیب از استان های خراسان رضوی و گلستان در ماده های 23 متر آزاد، قورباغه و کرال پشت به مقام اول دست یافتند.
رقابتهای تنیس روی میز ناشنوایان سراسر کشور هم با حضور 149 ورزشکار در قالب 30 تیم از 19 استان کشور برگزار شد که در پایان در نتایج تیمی مردان، اردبیل و مازندران اول و دوم شدند و مقام سوم نیز به صورت مشترک به استانهای خراسان رضوی و آذربایجان شرقی اختصاص یافت.
در بخش انفرادی این رشته نیز مسعود قربانی از مازندران به مقام اول دست یافت و فرزاد چراغی دوم شد و محمد علیزاده و محمد رضا سرابی از اردبیل و آذربایجان شرقی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز بانوان کرمانشاه و خراسان جنوبی بر سکوهای اول و دوم جای گرفتند و کردستان و گیلان به طور مشترک سوم شدند.
در بخش انفرادی این رشته نیز بهاره آذرسینا و لیلا فلاح شجاعی از کرمانشاه و گیلان بر سکوهای اول و دوم جای گرفتند و معصومه چوپانی و شانا محمدی هر دو از کردستان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
نخستین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی ناشنوایان کشور با شرکت هزار و 500 ورزشکار در قالب 109 تیم از 30 استان کشور در هشت رشته ورزشی و در دو بخش مردان و زنان از 18 اردیبهشت ماه جاری به مدت 10 روز در سالنهای ورزشی مشهد ادامه دارد.
شرکت کنندگان این المپیاد در رشته های دو و میدانی، فوتبال، فوتسال، جودو، شنا، تنیس روی میز، بولینگ و والیبال با هم به رقابت می پردازند./3
2095/ 6053



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن