تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمايشگاه پزشکي راديو سلامت در نمايشگاه کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
آزمايشگاه پزشکي راديو سلامت در نمايشگاه کتاب موج - شبکه راديويي سلامت در بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران به آزمايش‌هاي پزشکي از جمله فشار خون، غربالگري و... مشغول است.
به گزارش خبرگزاري موج، كمپين راديو سلامت به منظور آشنايي مخاطبان با حوزه سلامت، آزمايش‌هاي غربالگري و چند آزمايش ديگر را براي مخاطبان از 16 تا 26 ارديبهشت ساعت 10تا 20 در ضلع جنوب غربي (بيرون از صحن اصلي شبستان) مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي كند.
نرجس ناظمي، كارشناس پرستاري حاضر در غرفه راديو سلامت، يكي از عوامل اصلي در پيشگيري از بيماري هاي قلبي را آزمايش ماهانه فشارخون بيان كرد و گفت: در بسياري از مواقع بالا بودن فشارخون بدون علايم ظاهري است؛ از اين رو براي محقق شدن شعار «پيشگيري بهتر از درمان است» بايد تا آنجا كه مي توانيم فرهنگ چك دوره‌اي سلامت را در جامعه گسترش دهيم و مكان هاي جمعي همچون نمايشگاه بين المللي كتاب تهران بهترين فضا براي اين كار خواهد بود.
وي گفت: آزمايش قند خون با دستگاه گلوكومتر، آزمايش فشارخون و همچنين اندازه گيري نسبت قد به وزن، جزو ساده‌ترين و ابتدايي‌ترين راه‌هاي كنترل سلامت محسوب شود.
راديو سلامت با برپايي اين غرفه و آزمايش هاي لازم براي نيازسنجي مخاطبان و همچنين پخش زنده اخبار نمايشگاه، ارائه گزارش هاي تخصصي درباره كتاب هاي پزشكي و علمي و مصاحبه با كارشناسان و ناشران كتاب هاي حوزه سلامت در بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور دارد و سعي مي‌كند مخاطب را با اين حوزه ها آشنا كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن